петак, 06.04.2018, 17:00 -> 20:23
Визија
Утицај савремених технологија на свакодневицу
Испоставља се да је свет нових технолошких изражајних средстава велики и готово несагледиви изазов за савремено друштво. Наиме, Тасић је наводио много практичних примера како брендови у сарадњи са платформама користе нове технологије у маркетингу. Тако и у данашњој емисији, стичемо увид у феноменене као што су увећана и виртуелна реалност, 360 видео, фејсбук и јутјуб оптимизације садржаја - које заједно чине поље нових технологија које из дана у дан мењају маркетинг. А Тасићева теза је да ове технологије полако улазе и у све аспекте наших живота као што су образовање, пословање, или трговање и то често неприметно. Тако су се на пример први паметни телефони појавили пре десетак година, а сада су део свачије свакодневице.
Иначе, Тасић живи у Лондону и у својој богатој биографији девелопера, власника компаније за развој мобилних апликација и вође дигиталних тимова у великим маркетиншким агенцијама ради и као фриленс „tech lead” на пројектима у Гуглу.
Кроз емисију води Петар Протић.
Коментари