Визија

Утицај савремених технологија на свакодневицу

Мика Тасић, један од водећих светских стручњака у области креативне употребе технологије и технолошких иновација у модерном маркетингу, боравио је у Београду, где је одржао предавање о овој актуелној теми, насловљено „Фотон за динар, или како је технологија променила маркетинг”.

Испоставља се да је свет нових технолошких изражајних средстава велики и готово несагледиви изазов за савремено друштво. Наиме, Тасић је наводио много практичних примера како брендови у сарадњи са платформама користе нове технологије у маркетингу. Тако и у данашњој емисији, стичемо увид у феноменене као што су увећана и виртуелна реалност, 360 видео, фејсбук и јутјуб оптимизације садржаја - које заједно чине поље нових технологија које из дана у дан мењају маркетинг. А Тасићева теза је да ове технологије полако улазе и у све аспекте наших живота као што су образовање, пословање, или трговање и то често неприметно. Тако су се на пример први паметни телефони појавили пре десетак година, а сада су део свачије свакодневице.
Иначе, Тасић живи у Лондону и у својој богатој биографији девелопера, власника компаније за развој мобилних апликација и вође дигиталних тимова у великим маркетиншким агенцијама ради и као фриленс „tech lead” на пројектима у Гуглу.

Кроз емисију води Петар Протић.

Визија Визија

Autor:
Београд 202

Социо-културолошки магазин, који прати савремене друштвене феномене. Емисију уређују мр Љубица Крминац (култура) и Александра Гловацки (уметност). [ детаљније ]

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње