Визија

Утицај савремених технологија на свакодневицу

Мика Тасић, један од водећих светских стручњака у области креативне употребе технологије и технолошких иновација у модерном маркетингу, боравио је у Београду, где је одржао предавање о овој актуелној теми, насловљено „Фотон за динар, или како је технологија променила маркетинг”.

Испоставља се да је свет нових технолошких изражајних средстава велики и готово несагледиви изазов за савремено друштво. Наиме, Тасић је наводио много практичних примера како брендови у сарадњи са платформама користе нове технологије у маркетингу. Тако и у данашњој емисији, стичемо увид у феноменене као што су увећана и виртуелна реалност, 360 видео, фејсбук и јутјуб оптимизације садржаја - које заједно чине поље нових технологија које из дана у дан мењају маркетинг. А Тасићева теза је да ове технологије полако улазе и у све аспекте наших живота као што су образовање, пословање, или трговање и то често неприметно. Тако су се на пример први паметни телефони појавили пре десетак година, а сада су део свачије свакодневице.
Иначе, Тасић живи у Лондону и у својој богатој биографији девелопера, власника компаније за развој мобилних апликација и вође дигиталних тимова у великим маркетиншким агенцијама ради и као фриленс „tech lead” на пројектима у Гуглу.

Кроз емисију води Петар Протић.

Визија Визија

Autor:
Београд 202

Социо-културолошки магазин, који прати савремене друштвене феномене. Емисију уређују мр Љубица Крминац (култура) и Александра Гловацки (уметност). [ детаљније ]

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару