четвртак, 22. мар 2018, 18:00
Ars, Artifex
У емисији: 300. „Љубавно писмо” у Атељеу 212, поставка „Tattоо” Радета Тепавчевића и „Путописи Станислава Kракова”
„Љубавно писмо” је представа Атељеа 212 која је и по свом трајању и увек доброј посети, заузела незаменљиво место у позоришном животу српске престонице. Вечерас ће бити изведена 300. пут. У овом водвиљу о менталитету, породици, комшијама и свим оним обичним стварима које чине наш живот, у режији Бранка Kичића играју: Мики Kрстовић, Тања Бошковић, Дубравка Мијатовић, Бранислав Зеремски, Горица Поповић и други.
Изложба слика „Таttоо” Радета Тепавчевића отворена је у Великој галерији Kултурног центра Град. Поставка се бави третманом животиња у савременом друштву, а у циљу огољавања савремених адвертајзинг трикова који годинама уназад покушавају да сведу живот на константну куповину.
Мирко Демић, после вишегодишњег приређивачког рада на рукописима и заоставштини Станислава Kракова, пред наше читаоце доноси прву књигу његових путописа у којој нас води по Европи, Средоземљу и Северној Африци. Проучаваоци ове рукописне грађе смештају је у сам врх српске путописне прозе, уз слична дела Милоша Црњанског, Растка Петровића и Станислава Винавера.
Изложба слика „Таttоо” Радета Тепавчевића отворена је у Великој галерији Kултурног центра Град. Поставка се бави третманом животиња у савременом друштву, а у циљу огољавања савремених адвертајзинг трикова који годинама уназад покушавају да сведу живот на константну куповину.
Мирко Демић, после вишегодишњег приређивачког рада на рукописима и заоставштини Станислава Kракова, пред наше читаоце доноси прву књигу његових путописа у којој нас води по Европи, Средоземљу и Северној Африци. Проучаваоци ове рукописне грађе смештају је у сам врх српске путописне прозе, уз слична дела Милоша Црњанског, Растка Петровића и Станислава Винавера.
Kроз емисију води Љубица Kрминац.
Ars, Artifex
Autor:
Београд 202
Ars, artifex најављује, прати, коментарише ars/уметност и artifex/уметника. Брзо, кратко, критички - да будете у току. Емисију уређује Александра Гловацки. [ детаљније ]
Коментари