петак, 07. јул 2017, 17:00
Визија
На највећем светском фестивалу креативности, Cannes Lions, регионална агенција New Moment освојила је укупно 5 лавова за пројекат “The ONE - Једна књига за мир”.
Пројекат „Једна књига за мир" настао је у сарадњи агенција New Moment и Y&R Дубаи, а осмишљен је за Међурелигијско вијеће у Босни и Херцеговини, са циљем да се сруше верске предрасуде и подигне свест о важности међусобног разумевања и међурелигијског дијалога. "Једна књига за мир" окупља учења из светих књига Библије и Курана, показујући упоредним представљањем стихова колико су верска учења тих књига, заправо, слична. Сврха ове књиге је да, показивањем сличности које постоје између две религије, оживи дијалог између религија, подстакне разговор између обичних људи и допринесе успостављању мира. Тим поводом гост Јелене Кнежевић је Бранка Цонић из агенције New Moment.
Коментари