Визија

Национално брендирање је стварање одређене слике о посебности и карактеристикама неке нације посредством националне културе, економије, политике, спорта, музике.

Све државе у свету својом политичком активношћу, популарном културом, спортским успесима, техничким достигнућима, производима, књижевношћу, филмом, шаљу одређене поруке о томе шта нација мисли, осећа, шта воли или не воли, шта вреднује, поштује и у шта верује. Наиме, држава је у обавези да своју земљу промовише на што бољи начин, јер бренд државе утиче на тржишну вредност сваке робе која се у њој производи. О националном брендирању је са ауторима истоимене књиге Светиславом Миловановићем и Маријом Лукиновићем разговарао Рајко Милошевић.

Кроз емисију води Александра Гловацки.

Визија Визија

Autor:
Београд 202

Социо-културолошки магазин, који прати савремене друштвене феномене. Емисију уређују мр Љубица Крминац (култура) и Александра Гловацки (уметност). [ детаљније ]

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару