Визија

Научни садржаји на друштвеним мрежама

Гост Београда био је норвешки стручњак за дигиталне комуникације Аудун Фарбрут, који је у Народној библиотеци одржао занимљиво предавање о стратегијама пласирања медијских садржаја на друштвене мреже и дигиталној комуникацији данас. Поред осталог, Фарбрут је говорио о томе како делити информације на Фејсбуку и изборити се за пажњу читалаца. Као аутор се у својим књигама посебно бави научном комуникацијом односно могућностима да научиници и истраживачи успешно ''деле'' теорију путем друштвених мрежа. Иако се углавном мисли да су истраживачки текстови намењени ужој читалачкој публици - Фарбрут тврди супротно: његово практично искуство говори да је научно-образовно штиво управо будућност дигиталне комуникације. Само је питање како наћи прави угао, стратегију и популаран начин њиховог промовисања, на Фејсбуку и Твитеру, превасходно. О томе причу доноси Петар Протић.

Кроз емисију води Александра Гловацки.

Визија Визија

Autor:
Београд 202

Социо-културолошки магазин, који прати савремене друштвене феномене. Емисију уређују мр Љубица Крминац (култура) и Александра Гловацки (уметност). [ детаљније ]

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару