понедељак, 26. окт 2015, 16:41
Визија 202
Тема: како привући публику?
Како институције културе у Србији конципирају своје програме у односу на публику и које све захтеве испуњавају? Примери за ову тему долазе из крагујевачког Народоног музеја, Југословенског драмског позоришта и Коларчеве задужбине. Из Народног музеја у Крагујевцу су основним и средњим школама у том граду предложили да ђаци посећују изложбе за цену карте од само 10 динара. Југословенско драмско, после већ постојећег титловања представа на енглеском, од ове сезоне уводи и титлове на српском за особе са оштећеним слухом. Пројекат „Коларац за све" који за циљ има омогућавање доступности програма за особе са инвалидитетом у студију ће представити Јасна Димитријевић, директорка задужбине.
Уредник и водитељ мр Љубица Крминац.
Коментари