Визија 202

Тема: како привући публику?

Како институције културе у Србији конципирају своје програме у односу на публику и које све захтеве испуњавају? Примери за ову тему долазе из крагујевачког Народоног музеја, Југословенског драмског позоришта и Коларчеве задужбине. Из Народног музеја у Крагујевцу су основним и средњим школама у том граду предложили да ђаци посећују изложбе за цену карте од само 10 динара. Југословенско драмско, после већ постојећег титловања представа на енглеском, од ове сезоне уводи и титлове на српском за особе са оштећеним слухом. Пројекат „Коларац за све" који за циљ има омогућавање доступности програма за особе са инвалидитетом у студију ће представити Јасна Димитријевић, директорка задужбине.

Уредник и водитељ мр Љубица Крминац. 

Визија Визија

Autor:
Београд 202

Социо-културолошки магазин, који прати савремене друштвене феномене. Емисију уређују мр Љубица Крминац (култура) и Александра Гловацки (уметност). [ детаљније ]

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару