уторак, 23.03.2021, 15:21 -> 15:27
Извор: РТС
Klaud servisi i transformacija poslovanja
Kompanije koje danas žele da uspešno posluju u svakoj industriji, moraju konstantno unapređivati usluge, servise i poslovne strategije, kao i razvijati sposobnosti da iste, što brže i efikasnije, prezentuju do kupaca i tržišta.
Neophodno je obezbediti da zaposleni konstantno imaju opciju da komuniciraju i sarađuju sa svojim kupcima i partnerima, bez obzira gde se nalaze. Ako postoji potreba za servisima, inforamcijama ili podacima oni moraju biti dostupni.
Upotrebom tehnologija vezačke inteligencije i učenjem iz podataka možemo analizirati poslovne podatke i informacije na nivou i dubini koji su, do samo pre nekoliko godina, bili nezamislivi.
Kompanije koje se odluče za upotrebu ovih tehnologija ostvariće značajnu prednost u odnosu na konkurenciju, a sebi otvoriti vrata za nove tipove poslovnih prihoda. Kako bi omogućili upotrebu ovih tehnologija i servisa, kompanije moraju izgraditi moderna, bezbedna i efikasna IT okruženja, aplikacije i arhitekturu.
Moderna Klaud okruženja, koja trenutno postoje na tržištu, svakako su prva opcija koje bi kompanije trebalo da uzmu u obzir. Prebacivanje podataka i poslovanja na Klaud, pored transfomacije, može doneti i niz pogodnosti - optimizaciju i smanjenje troškova, značajno manje vreme za administraciju i jednostavniji dizajn, upotrebom predefinisanih servsa koji su tu dostupni.
Značajno manji rizik od zaštite podataka (Data Protection), Compliance and Security incidenata, brzu implementaciju i integraciju naprednih poslovnih, data i aplikativnih servisa koji su dostupni na Klaud marketu, skalabilnost i elastičnost u situacijama kada je potrebno hitno povećanje kapaciteta ili kada je kompanija pred akvzicijom.
Klaud okruženja nisu podrazumevano uvek najbolja i najefikasnija rešenja u datom trenutku za kompanije. Zbog velikog broja njegovog servisa i opcija za konfiguraciju i integraciju, sa postojećim sistemima odabir pravih Klaud servisa nije uvek očigledan i kompanije treba detaljno da analiziraju postojeće resurse, servise, troškove, kao i da odgovore na niz pitanja kojima bi definisali svoju spremnost za integraciju sa ovim servisima pre nego što naprave korak ka nepoznatom.
Pristup globalnog lidera Krejon (Crayon) postavlja kompanije, njihove ciljeve i potrebe, u centar Klaud strategija. Kroz posebne procese, kompanije dobijaju jasnu sliku i analize kako bi njihova infrastruktura i servisi izgledali u Klaud okruženjima, detaljnu analizu troškova koje bi imali sa njegovim servisima, kao i detaljno opisan plan implementacije i koraka koje je potrebno preuzeti tokom migracije ka tim servisima.
Ova kompanije ima najviši nivo i strateška partnerstva sa globalnim Klaud prodavcima, što joj daje mogućnost detaljnog poznavanja tog servisa i njegove funkcionalnosti, kako bi kompanijama preporučili najbolja i optimalna rešenja prema njihovim potrebama i budžetu.
Krejon servisi se zasnivaju na upotrebi različitih alata za analizu postojeće infrastrukture, industrijskim standardima i preporukama najbolje prakse koje koriste tokom ovog procesa. Krejon je, prema Gartner Medžik Kvdrant istraživanju, postavljen kao lider u oblasti softver aset menadžment servisa.
Ovaj nivo ekspretize daje im dodatne opcije u analizi celokupnog aplikativnog i licencog portfolija koje kompanije imaju i opciju za njihovu optimizaciju kroz Klaud servise.
Коментари