Читај ми!

ДИДС: Изазови и ризици дигиталне економије

Израз „дигитална трансформација“ је већ годинама присутан, а тема као таква разматрана на различитим нивоима и из различитих углова, међутим, трансформације оног што подразумевамо под дигиталном економијом су сталне. Отуд и потреба за континуираним анализама новина које носе изазове, ризике али и прилике за развој, а баш такве анализе очекују вирутелне посетиоце овогодишњег ДИДС-а.

Фондација „Регистар националног интернет домена Србије“ (РНИДС) заказала је своју највећу годишњу конференцију, Дан интернет домена Србије (ДИДС), за 16. март, програм почиње у 10 часова, а публика садржајима конференције може да приступи бесплатно уз претходну регистрацију на сајту dids.rs.

Извесно је да се читава дигитална индустрија суочава са новим изазовима у пружању релевантног и персонализованог корисничког искуства и оглашавања. Са једне стране, јављају се технички изазови, јер технологије које се користе дуги низ година и представљају основу дигиталног екосистема ускоро престају да постоје (интернет без „колачића“). Са друге стране, отвара се читаво поље могућности у домену нових корисничких искустава која се нуде у замену за приватне податке (Метаверс). А вредности приватних података корисници, потпомогнути локалним и глобалним регулативама, постају све свеснији.

Како да се различити учесници у дигиталној економији – издавачи, медијске агенције, оглашивачи и бизниси припреме за нова правила игрe и трансформације које трају и тек следе, биће разматрано током уводног разговора Владимира Зарића, Account Director (Four Dots), са стручњацима из домена дигиталног маркетинга Сањом Лалевић, Facebook Lead Srbija (Httpool) и Иваном Речевићем, Global Channel Analytics Lead (Bayer).

Vitaly Friedman, консултант за UX, на челу креативе Smashing magazine, својим предавањем објасниће како „доскочити“ сложеним захтевима дизајна корисничког интерфејса да би се постигло толико тражено добро корисничко искуство. Ово предавање биће занимљиво не само дизајнерима и веб-дизајнерима, већ свима којима је веб-сајт у центру сопственог, пословног дигиталног универзума – основна тачка контакта, али и незаменљив канал продаје, свима који желе да својим корисницима пруже вансеријско искуство.

О оmnichannel продаји говори се већ неко време, међутим, публика ДИДС-а имаће прилику да чује како ову тему посматра Гугл. Steffen Ehrhardt, стручњак већ 18 година ангажован у „Гуглу“, говориће о томе како повезати интернет продају и друге онлајн активности са офлајн светом. Разматраће како данас технологија може послужити да би се различити медијски канали, који се користе, пружили максимум. Биће речи не само о свему оном што Гугл ради у овој области, већ и о актуелним токовима у трговини и малопродаји у целини.

О другим важним темама конференције ДИДС – безбедности на интернету, односу етике и технологије и остатку богатог програма који је РНИДС припремио можете сазнати више на dids.rs.

среда, 27. новембар 2024.
7° C

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње