четвртак, 03.02.2022, 16:19 -> 20:47
Извор: РТС, The Verge, Washington Post
Фејсбук свакодневно губи своје кориснике
По први пут у историји, „Фејсбук“ је почео да губи своје кориснике. Како се наводи у извештају за претходни квартал, после 18 година број корисника почео је да опада.
Од свог настанка Фејсбук бележи стални раст броја корисника. Током јануара месеца забележен је први пад броја корисника на глобалном нивоу. Због тога су акције на берзама пале за око 20 процената.
Број корисника „Фејсбука", у претходна три месеца 2021. године опао је за око пола милиона. Огроман пад акција, који је снизио тржишну вредност компаније, указује на то да корпоративна промена имена у Мети није била довољна да инвеститори забораве проблеме и скандале ове друштвене мреже.
Највећи губици забележени су у Латинској Америци и Африци. Подаци показују да је компанија изгубила око 20 одсто профита у том периоду.
Фејсбук губи милион корисника дневно и у Северној Америци. Проблем је што највећи део прихода компаније долази из Северне Америке.
Ипак, Фејсбук је и даље изузетно профитабилна компанија, остварује више новца од неких земаља чланица Европске уније.
Компанија „Мета" се поред губитка корисника суочава са транзицијом, такмичи се и са Тик-током, који има све више корисника.
Компанија "Фејсбук" која је настала у студентској соби на Харварду 2004. године имала је за циљ да повеже свет преко интернета и друштвених мрежа.
Само током прошле године ова компанија је остварила профит од 40 милијарди долара, углавном од реклама.
Коментари