недеља, 20.09.2020, 21:20 -> 21:29
Извор: РТС, bloomberg.com
„Фејсбук“ и „Реј бан“ развијају паметне наочаре
Компанија „Фејсбук“ удружила је снаге са произвођачем „Реј бан“ наочара како би заједно развили паметне наочаре које би омогућиле корисницима да уз помоћ апликације буду у контакту са породицом и пријатељима.
Оснивач највеће друштвене мреже, Марк Закерберг најавио је сарадњу са компанијом "EssilorLuxottica SA", највећим светским произвођачем наочара, јавља Блумберг.
Циљ удруживања је да се популаризују паметне наочаре уз помоћ бренда „Реј бан“.
Две компаније улазе на терен на којем су Vaunt наочаре, производ фирме "Intel Corp", као и Google Glass пројекат тима Сергеја Брина, који је наишао на неодобравање због примедби на безбедност приватности, а неки су се жалили и на дизајн.
„Фејсбукове“ паметне наочаре, како најављује компанија са седиштем у Калифорнији, омогућиће корисницима употребу апликација намењених комуникацији.
Интересовање за апликације за проширену реалност (Augmented Reality) и уређаје који могу да се носе огромно је међу тахнолошким компанијама, а паметне наочаре су идеалан спој.
Особине, детаљи и цена производа који ће бити резултат сарадње „Фејсбука“ и компаније "EssilorLuxottica SA" биће познати уочи његовог представљања које је планирано за следећу годину.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар