Бити свој: Кампања #potpunoja компаније dm слави аутентичност
У свету где се савршенство често поставља као стандард, компанија dm drogerie markt одлучила је да стане на страну аутентичности. Кампања #potpunoja покренута је са циљем да слави различитост, подстакне здраве односе према себи и другима, и да подсећа да су наше несавршености управо оно што нас чини посебнима.
Ова иницијатива окупља људе око идеје да у јединствености лежи наша снага, и подсећа нас да избор да будемо своји представља чин храбрости.
Кроз низ пажљиво осмишљених активности, dm инспирише појединце да прихвате себе управо онаквима какви јесу и ослободе се притиска наметнутих стандарда лепоте и успеха.
На прометним градским локацијама постављена су огледала са натписом #potpunoja, која пролазницима пружају прилику да препознају сопствену вредност и аутентичност.
Кроз фотографије стварних људи који имају различите животне приче, додатно се истиче снага различитости и лепота сваког појединца.
Ово је подсетник да су наша искуства, избори и изазови оно што нас обликује и чини посебним.
Кроз различите приче, компанија dm оснажује појединце да буду поносни на себе и своје животне путеве, а #potpunoja носи универзалну поруку – свако од нас је аутентичан и непоновљив.
У друштву које нас често обликује према својим стандардима, желимо да подстакнемо људе да пригрле своју јединственост.
Циљ кампање је да се разбију митови о савршенству и промовишу здрави односи према себи и другима, без обзира на године, пол или изазове, изјавила је руководилац Маркетинга и комуникација dм Србија и Северна Македонија, Светлана Јовановић Митић, истичући да dm остаје покретач позитивних промена.
Кампања #potpunoja носи снажну поруку: бити свој у свету пуном очекивања није слабост, већ највећа снага.
Коментари