Читај ми!

Хоћете добар посао – треба да знате да смањите стрес, нађете решење и донесете брзо добру одлуку

Амерички бизнисмен Марк Кубан поделио је своја запажања када су успех и запослење у питању. Како је истакао немају предност радници са израженим предузетничкин духом нити они који имају високо самопоуздање, већ способност да анализирају ситуацију и нађу решење, без много галаме и помпе.

Хоћете добар посао – треба да знате да смањите стрес, нађете решење и донесете брзо добру одлуку Хоћете добар посао – треба да знате да смањите стрес, нађете решење и донесете брзо добру одлуку

Кубан је истакао да већина његових запослених има одличне вештине, предузетнички дух и однос према раду. Али једну од вештина је посебно издвојио, јер она даје одличне резултате и доноси успех колективу.

„Најважнија ствар за мене је смањење стреса и начин на који се носе запослени с тим. Не треба га ширити, већ ублажавати. Људи који то умеју су успешни и одлично знају да реше проблеме“, рекао је Марк Кубан.

Према речима милијардера предузетника и инвеститора, друга важна особина која издваја запослене који су успешни је да знају да решавају проблеме.

Кубаново запажање када је стрес у радном окружењу у питању има и своју научну потпору.

Истраживања су показала да стрес озбиљно утиче на продуктивност и радни учинак, а процењује се да америчке компаније на годишњем нивоу кошта око 300 милијарди долара.

„Највећа вештина када је посао у питању је да свом шефу понудите начин на који ћете умети да смањите његов стрес, а и свој“, истакао је Марк Кубан.

Тајна успеха је у контроли стреса

„Имајући у виду чињеницу да је стрес на послу неизбежан, акценат је на начину на који га прихватамо“, рекла је Кенди Винс, директорка програма за мастер студије медицинског образовања Универзитета у Пенсилванији.

Истраживања су показала да људи који на позитиван начин размишљају о стресу и схвате га као изазов имају бољу продуктивност, боље се фокусирају на проблем, имају већу мотивацију и размишљају о новим приликама за посао.

„Испуњавање обавеза, добра пажња и завршетак посла у року, емпатија, су једноставне стратегије за изградњу поверења код претпостављених. Све ово ће олакшатии ваш и живот вашег шефа“, рекла је Кенди Винс, директорка програма за мастер студије медицинског образовања Универзитета у Пенсилванији.

недеља, 13. октобар 2024.
19° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи