Више од лепог паковања – амбалажа за кетеринг
Уколико сте власник ресторана, киоска брзе хране, кафе бара, пекаре, посластичарнице или неког другог угоститељског објекта који у понуди има храну и пића, свој профит можете увећати уколико у понуду уврстите доставу, или мени за понети. Да би се ова замисао реализовала, неопходна вам је амбалажа за кетеринг. Приликом избора једна од најважнијих одлука је од којих материјала ће та амбалажа бити направљена.
Избор материјала од којих се прави амбалажа за кетеринг прави значајну разлику. Није сваки материјал погодан за било коју намирницу. Пре свега, треба водити рачуна о томе која је функција амбалаже за кетеринг и шта намеравамо у њу да запакујемо.
Што се трајности тиче, амбалажа за кетеринг дели се на једнократну амбалажу и на ону која се може користити дуже време. У том смисли, амбалажа за кетеринг је обично једнократна, како не би постојала обавеза повраћаја амбалаже након испоруке наручене хране и пића. Из тог разлога, амбалажа за кетеринг треба да се узме у обзир када се формира цена неког прехрамбеног производа који желите на овај начин да пласирате својим муштеријама.
Ипак, чињеница да једнократна амбалажа за кетеринг треба да се урачуна у цену производа који нудите на менију не треба да утиче на ваш избор квалитетне амбалаже. Добар производ сам себе почиње да продаје у неком тренутку.
Уколико сте се потрудили да у кухињи вашег ресторана или другог угоститељског објекта, спремате најукусније слане и слатке посластице, правите најбољу кафу од пажљиво бираних квалитетних мешавина, све то треба да понудите за понети, али спаковано у исто тако пажљиво одабрану амбалажу.
Штедња на амбалажи за доставу итекако се види и може оставити веома негативан утисак. Амбалажа за кетеринг, тј. амбалажа за храну је нешто што оставља први утисак на муштерије. Јефтине кутије без логоа, посебног дизајна, од танког картона могу се лако деформисати и отворити током транспорта.
Насупрот њима, улагање у квалитетније кутије за храну за доставу, које су уједно практичне, са дршкама и специјално дизајниране за ваш бизнис, оставиће на купце добар утисак. Знаће да ако сте се потрудили да обезбедите квалитетно и практично паковање, које је довољно чврст при транспорту и које се лако отвара и затвара, онда сте сигурно пуно труда уложили и у осмишљавање рецепта и припрему хране коју нудите на менију.
Будите свесни тога да је амбалажа за кетеринг део вашег производа и самим тим јој посветите подједнаку пажњу. Јасно је да сам производ мора да буде квалитетан како би се муштерије поново враћале и стално куповале код вас. Међутим, паковање, тј. амбалажа за кетеринг је оно што прво виде, те је стога на њој терет остављања првог утиска.
Избор материјала од којих се прави амбалажа за кетеринг је следећи: картон, папир, пластичне масе, стиропор и метал (слојеви алуминијумске фолије). Одабир мора да буде адекватан како би амбалажа за доставу хране вршила своју функцију. Паковања хране и пића за доставу морају бити тако дизајнирана да су у потпуности поуздана.
Одлучите се за адекватне материјале и најбољу израду, како не бисте бринули да ли је нека амбалажа за кетеринг довољно издржљива да поднесе тежину свог садржаја. Такође, требало би да будете сигурни у то да храна која у себи има више течности неће процурити током транспорта. Исто тако, топли оброци треба да остану топли и након доставе.
Најбољи пример јела које се често доставља, а важно је да остане топло је пица. Амбалажа за кетеринг игра веома важну улогу у томе да се храна током доставе и транспорта очува и да на дестинацију стигне у оптималном стању. За чврсту храну која треба да остане топла током транспорта требало би изабрати амбалажу од вишеслојног картона, који у себи може имати додатне термоизолационе слојеве.
Овакав вишеслојни картон не само да је добар топлотни изолатор, већ је и довољно чврст да поднесе тежину хране током транспорта. Важно је да унапред знате оквирну грамажу порција које пакујете за доставу, како бисте приликом одабира амбалаже за кетеринг знали за који модел да се одлучите у односу на његову носивост.
Већ поменута јела која у себи имају течности, требало би паковати у адекватне кутије. Ове кутије су најчешће од пластике, која спречава цурење. Међутим, могу бити и од картона који је пресвучен слојем алуминијумске фолије, који је нарочито погодан за маснију храну, било да су у питању слатке или слане ђаконије.
Било да се одлучујете за картонску, пластичну или амбалажу за кетеринг од комбинације ових материјала, треба да имате на уму да та амбалажа долази у руке купаца и да зато на њој не треба штедети.
Када бирате амбалажу за кетеринг, најлакше ћете је пронаћи на веб-сајту Огласико јер су ту истакнути сви модели разних произвођача са карактеристикама и ценама. Модела и опција има заиста пуно.
Приликом одабира, замислите да сте ви купац који је поручио храну за доставу. Како вам се чини нека кутија, да ли се лако отвара? Да ли је довољно чврста да очува облик и структуру производа који је у њу запакован? Ово последње је нарочито важно за колаче, торте и клуб крекере са декорацијама – што су све веома често поручивани производи када је кетеринг у питању.
Одлуку донесите из перспективе вашег купца дајући себи одоговор на питање – да ли бих ја био задовољан или задовољна да у овом паковању стигне моја поруџбина? Избор је довољно велик, определите се за квалитет и нећете погрешити.
Коментари