Авио-компанија твитовала о шансама путника да преживе пад
Компанија „КЛМ Индија“ се извинила својим муштеријама, након што је на Твитер налогу осванула порука у којој се говорило о томе која седишта и позиција у авиону даје највеће шансе да путници преживе пад.
Индијски авио-превозник цитирао је Тајм магазин који је 2015. године урадио анализу података Федералне администрације за авијацију САД.
У твиту је компанија навела да је „стопа смртности највећа за седишта у средини авиона", као и да је „стопа смртности у седиштима у предњем делу је мало нижа, док је најмања за седишта у задњој трећини авиона".
У оквиру твита је била постављена и графика на којој је писало: „Седишта у задњем делу авиона су најбезбеднија!"
То дефинитивно није било оно што је 3.300 пратилаца на Твитеру желело да чује, па је компанија одмах обрисала поруку и поставила извињење.
„Желели би да се најискреније извинимо за последњу поруку, која била заснована на јавно доступним чињеницама и није мишљење компаније. Није била наша намера да повредимо ничија осећања", саопштио је авио-превозник.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 3
Пошаљи коментар