уторак, 13.10.2015, 11:48 -> 12:09
štampaj„Плејбој“ без фотографија нагих жена
Најпознатији магазин за мушкарце, у склопу свог редизајнирања, престаће да објављује фотографије потпуно нагих жена, што је „Плејбоју“ својевремено донело популарност широм света, пренели су електронски медији.
Хју Хефнер и његови сарадници су као главни разлог за одлуку да у магазину више не буде потпуно нагих припадница нежнијег пола навели доступност порнографског садржаја, преноси Танјуг.
Интернет је, према њиховом мишљењу, учинио да голотиња застари, али и да порнографски часописи више не буду толико комерцијално исплативи.
„Сада сте само један клик удаљени од сваке замисливе позе у сексу, па су еротске фотографије постале једноставно пасе“, рекао је извршни директор компаније „Плејбој“ Скот Флендерс.
Тираж најпознатијег магазина за мушкарце пао је са 5,6 милиона у 1970. години на 800.000 у овој, показују званични подаци.
Часопис ће и даље објављивати фотографије жена у провокативним позама, али не потпуно наге.
Одлука о редизајну наводно је донета прошлог месеца на састанку са оснивачем Плејбоја и садашњим главним и одговорним уредником Хјуом Хефнером.
Уредници магазина су признали да су Плејбој - који је први пут објављен 1953. године - претекле промене у којима је био пионир.
Сајт Плејбоја је већ избацио голишаве фотографије како би имао приступ друштвеним платформама попут Фејсбука и Твитера и захваљујући томе повећао број посетилаца за 16 милиона.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар