Одржана конференција „AИ у акцији: Стратегије из стварног света за корснике и запослене“

На управо завршеном Дактела догађају у Лондону „AI IN ACTION: Real-World Strategies for Customer (CX) and Employ Experience(EX)” присутни су могли да сазнају на који начин вештачка интелигенција трансформише искуства корисника, али и запослених. Управо ове две групе и њихово задовољство представљају темељ и право мерило успешности рада једне компаније.

Током догађаја своје стручне увиде поделила је међународни експерт у области Customer Expirience Кejти Стаблер, CCXP из компаније Cultivate (Велика Британија). Кejти је навела да је људски фактор, односно корелација са људима директно повезана и са успехом у примени вештачке интелигенције.

Најновија истраживања Qualtrics платформе показују да 62% корисника преферира тзв. људски приступ, односно хуману интеракцију са компанијама и њиховим представницима.

„Забрињава чињеница да је преко 45% испитаника показало незадовољство интеракцијом са запосленима у компанији. Управо је ово проценат људи који ће због свог незадовољства приликом сарадње радо променити компанију са којом су имали лоше искуство. Шта ово значи за развој пословања, кристално је јасно”, истиче Кejти.

Решење за овај проблем, компаније све чешће проналазе у увођењу и употреби вештачке интелигеницје.

У Лондону смо сазнали да је 30% разговора клијената са компанијом, заправо реализовано преко chatbotova, односно применом вештачке интелигенције. 40% (извор ХУБСПОТ) корисника ће се радије одлучити за комуникацију са chatbotom, уколико су задовољни пређашњим искуством.

Истовремено 64% свог радног времена запослени усмеравају ка решавању комплекснијих проблема. Ово за компанију значи да су енергија и време запослених усмерени ка сложеним процесима које у овом случају омогућава управо примена савремених технологија и АИ.

Конкретан бенефит је и повећање прецизности информација, доступност 24/7/365, задовољство запослених, јер им време дозвољава даљу едукацију и усавршавање. Можда најзначајније, примена технолошких решења их штити од досадних, понављајућих послова.

Ондреј Пол, из технолошке компаније Дактела, која у оквиру свог система има и АИ развојни тим, наводи да су компаније – корисници њихових алата, спремни да експериментишу са новим достигнућима вештачке интелигенције.

„Свесни су чињенице да их ова врста унапређења пословања води ка бољој позицији на тржишту. 80% компанија које су имплементирале АИ презадовољне су досадашњим резултатима, јер они указују на несумњиво побољшање процеса и задовољства корисника, али и запослених у њиховим системима”, истиче Пол.

Закључак догађаја је да је за квалитетну примену вештачке интелигенције неопходна добра, здрава структура постојећег система, као и апсолутно, активно укључивање запослених у њену имплементацију.

Веома је важно слушати и применити савете оних који ће бити крајњи корисници вештачке интелигенције, али и не пропустити прилику да останете испред све оштрије конкуренције уз њену помоћ.

четвртак, 31. октобар 2024.
15° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи