Kако побољшати имиџ компаније при запошљавању помоћу вештачке интелигенције

Најновије истраживање тима који је одговоран за сајт Послови Инфостуд, путем пројекта „Оцени пут до посла“, где кандидати оцењују процес селекције, показало је да чак 92% кандидата за посао не буде обавештено о исходу конкурса на који су се пријавили. Даљи подаци анкете спроведене на сајту, показују да тек 7% људи, од њих 3.500, понекад добије повратну информацију од стране потенцијалног послодавца, а само је 35 испитаника (1%) изјавило је да им се послодавци јаве.

Ово је веома лоше и из угла стварања позитивног имиџа фирме, јер познато је да он показује интерну културу компаније и постаје све важнији фактор тражилаца посла приликом одабира будућег послодавца.

Како је у Републици Србији већ годинама присутан одлив високообразованих кадрова, посебно важан задатак у наредном периоду биће грађење позитивног имиџа, као и развој односа према запосленима, али и потенцијалним кандидатима за одређене позиције у компанији.

Истакнути тренд је дугогодишње негодовање због недостатка повратних информација о исходу селекције, који је до 2020. године показивао побољшање. Нажалост, последње три године сведочимо поновном порасту ове праксе, с обзиром на то да чак 88% испитаних кандидата није добило повратне информације, додељујући овом сегменту ниску просечну оцену 2.

„Наведено истраживање указује на забрињавајући тренд, сугеришући да послодавци занемарују утисак који остављају на кандидате. Као резултат тога, 70% кандидата је изјавило да ће избегавати поновно пријављивање у тим компанијама, док чак 75% не би препоручило исту компанију својим блиским особама”, изјавио је Милош Турински, ПР менаџер платформе Послови Инфостуд.

На основу резултата истраживања и изјава испитаника, може се закључити да већина послодаваца, на жалост, и даље пропушта прилику да људима који се пријављују на конкурсе, покаже да брине и да цени њихову заинтересованост за радно место у фирми – што је пракса која се у свету подразумева.

У сличној ситуацији су до недавно биле и компаније у иностранству. Међутим, са све интезивнијом применом алата базираним на вештачкој интелигенцији овај проблем је решен.

Вештачка интелигенција донела је огромне промене у скоро свим сегметима живота, па и у комуникацији. Трансформисала је начин на који радимо и комуницирамо - како интерно, тако и екстерно.

Четбот је брзо постао један од кључних алата подршке у комуникацији. Најчешће га користи млађа генерација, која је навикла на модерну технологију и активно је тражи.

„Компаније широм света су препознале да вештачка интелигенција и четботови припадају модерној комуникацији са корисницима, посебно за генерације З и Алфа, које представљају озбиљан пословни потенцијал, а истраживања показују и веома битну, младу куповну моћ, односно потенцијал за развој”, изјавио је Душан Илић, директор технолошке компаније Дактела Адриа.

Уз употребу вештачке интелигенције или четботова, проблем комуникације са потецијалним кандидатима је једноставно решен. Jедним кликом можете обухватити неколико хиљада појединаца.

Поред овог, техолошка решења базирана на вештачкој интелигенцији, пружају компанијама потребне алате за централизацију и аутоматизацију процеса, омогућавајући да се фокусирају на оно што је заиста важно: изградњу чврстих, квалитетних и дугорочних односа са клијентима, али и са потенцијалним кандидатима за одређене позиције.

субота, 23. новембар 2024.
° C

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње