петак, 28.07.2023, 11:00 -> 11:28
Извор: РТС
Аутор: Драгана Даничић
Дактела четбот може да обавља чак 1.700 разговора у минуту, шта ће бити са оператерима
Да ли ће вештачка интелигенција заменити људе, једна је од горућих тема у последње време. Наша екипа била је у Прагу, у посети кол-центру који је међу првима кроз свој комуникациони систем увео вештачку интелигенцију у своју платформу. Дактела Четбот може да обавља чак 1.700 разговора у минуту и још много тога. Каква ће онда будућност бити за оператере?
Дактела Четбот представља најновију еволуцију у интеракцији са клијентима. Памти контекст интеракције, омугућавајући корисницима да лакше и брже пронађу одговоре на сложена питања. Све то је засновано на напредној вештачкој интелигенцији која може да одговори на широк спектар питања, било да су то основне информације о пословању или конкретна питања о производима или услугама, на било ком језику.
„Наравно да је тренутно вештачка интелигенција у жижи и да одлично може да обави многе задатке, можда боље него људи. Али многе задатке и даље није могуће обавити помоћу вештачке интелигенције.Тренутно је вештачка интелигенција идеална за неке једноставне задатке, за задатке који већ имају неку структуру, јер јој можете рећи како је структура припремљена за одређени посао, онда их она може брже решити, што са људима није могуће“, рекао је Рихард Бар.
Прва имплементирана функционалност је сумирање комуникационе нити, што омогућава кориснику да у неколико тачака сазна о чему се ради у комуникацији између агента и купца.
Ново решење елеминише потребу за читањем свих електронских порука и других текстуалних комуникација које се налазе у нити. ChatGPT значајно убрзава оријентацију у систему, посебно у листама појединачних захтева купаца, а агенту омогућава брз преглед историје корисника током директне комуникације са њима.
„Сада имамо чет ботове, воис ботове и можда и-мејл ботове који су такође канали комуникације који се много користе у обављању једноставних процеса или задатака. Оно што је заиста савршено је што они раде 24/7. Не морате их дуго и изнова обучавати као запослене ако ваш запослени да отказ. Не морате их учити како да раде, како да користе ваш систем. Једном када научите бота како да реши проблем, он ће то било када и савршено обавити јер је немогуће да направи грешку”, додао је Бар.
Ботови су корисни било којој компанији која има на пример више од десеторо запослених, јер са толико особа постоји огромна количина комуникације коју треба покрити.
Коментари