Читај ми!

Дактела Четбот – прва примена вештачке интелигенције у контакт центрима

Дактела Четбот представља најновију еволуцију у интеракцији са корисницима контакт центара. За разлику од класичних, који раде на основу успостављеног сценарија, он нуди софистициране алгоритме за контекстуално резоновање и решава проблеме сличнo људима. Способан је да обави 1700 разговора у минуту. Хоће ли ово потиснути потребу за оператерима?

Овај бот памти контекст интеракције и брже проналази одговоре на сложена питања корисника, а заснован је на напредној вештачкој интелигенцији.

"Не мислим да ће вештачка интелигенција заменити људе. Тренутно је у жижи и одлично може да обави многе задатке, можда боље него људи. Али многе задатке и даље није могуће урадити само помоћу ње. Она је идеална за неке једноставне задатке који већ имају припремљену структуру за одређени посао који ће она брже и лакше решити. То са људима није могуће", каже Рихард Бар, оснивач Дактеле.

Нekолико имплементираних функционалности ботова у овом контакт центру су сумирање комуникационе нити, побољшање, убрзање и повећање аутоматизације комуникације писања текстова. Дакле, ново решење елиминише потребу за читањем свих електронских порука. 

ChatGPT убрзава оријентацију у систему, тако да агент може да се фокусира на бржи преглед историје корисника током комуникације са њима. Kонтакт центар омогућава агентима да напишу само листу са главним тачкама разговора који се аутоматски проширују у прописану електронску пошту.

И то са све формалним и комуникационим захтевима, преко GPT-3.5. Истовремено, агент може да означи и напише реченицу у другом стилу, како би звучала формалније или присније.

„Оно што је заиста савршено је што чет, воис или и-мејл ботови раде 24/7 целе године. Не морате трошити много времена на њихову обуку ако ваш запослени да отказ. Једном кад научите бота како да користи ваш систем или реши проблем, он ће то обавити савршено, са мање могућности за грешку“, каже Рихард.

Он тврди да је овакво решење идеално за компаније које имају више од десеторо запослених јер са толико особа постоји огромна количина комуникације коју треба додатно покрити.

„Пре пет година није било, али сада је лако подучити вештачку интелигенцију. Она може помоћи компанијама да буду брже и ефикасније. У наше решење можемо укључити сву комуникацију, из сваког канала, и по томе смо јединствени. Не морате трошити тону новца у проналажењу нових људи које ћете обучавати раду са системом“, закључује Рихард.

Kомпанија планира свеобухватнији иновациони пројекат, током којег ће ChatGPT постати део целокупног портфолија производа и створити први прави омниканал вештачке интелигенције. Од недавно се налазе и на нашем тржишту.

среда, 30. октобар 2024.
9° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи