Снепчет разматра увођење претплате
Компанија „Снеп“ спроводи интерне тестове плаћене претплате под називом „Снепчет плус“, која ће, наводно, корисницима омогућити рани приступ новим функционалностима, као и другим предностима.
Представница „Снепа“ Лиз Маркман потврдила је за The Verge да је у току интерно тестирање Снепчет плуса, нове претплатничке услуге за снепчетере.
„Узбуђени смо због могућности да са нашим претплатницима делимо ексклузивне, експерименталне функције, као и нове функционалности пре званичног објављивања, те сазнамо више о томе како најбоље можемо да допринесемо нашој заједници“, истакла је Маркманова.
Према снимцима екрана и информацијама које је на Твитеру објавио истраживач апликација Алесандро Палуци, „Снеп“ такође тестира и друге функционалности за Снепчет плус укључујући могућности да једног од својих пријатеља означите као свог „најбољег пријатеља број 1“, промените Снепчет иконицу и видите ко поново гледа ваше сторије.
Цена за Снепчет плус за месец дана износи 4,59 евра, док је на годишњем нивоу 45,99 евра. У овој фази то, највероватније, подразумева само неку врсту резервације.
Снепчет није једина друштвена мрежа или платформа за размену порука која жели да има кориснике са редовним плаћањем. Телеграм је потврдио да ради и на премијум претплати, која би требало да изађе касније овог месеца, а Твитер је покренуо своју услугу Blue крајем прошле године.
Након што је „Епл“ увео функцију приватности за рекламе са верзијом свог оперативног система 14.5, омогућавајући корисницима да искључе праћење огласа од апликације до апликације, многе бесплатне апликације су биле принуђене да преиспитају могућности монетизације.
Коментари