Читај ми!

Фејсбук свакодневно губи своје кориснике

По први пут у историји, „Фејсбук“ је почео да губи своје кориснике. Како се наводи у извештају за претходни квартал, после 18 година број корисника почео је да опада.

Од свог настанка Фејсбук бележи стални раст броја корисника. Током јануара месеца забележен је први пад броја корисника на глобалном нивоу. Због тога су акције на берзама пале за око 20 процената.

Број корисника „Фејсбука", у претходна три месеца 2021. године опао је за око пола милиона. Огроман пад акција, који је снизио тржишну вредност компаније, указује на то да корпоративна промена имена у Мети није била довољна да инвеститори забораве проблеме и скандале ове друштвене мреже.

Највећи губици забележени су у Латинској Америци и Африци. Подаци показују да је компанија изгубила око 20 одсто профита у том периоду.

Фејсбук губи милион корисника дневно и у Северној Америци. Проблем је што највећи део прихода компаније долази из Северне Америке.

Ипак, Фејсбук је и даље изузетно профитабилна компанија, остварује више новца од неких земаља чланица Европске уније.

Компанија „Мета" се поред губитка корисника суочава са транзицијом, такмичи се и са Тик-током, који има све више корисника.

Компанија "Фејсбук"  која је настала у студентској соби на Харварду 2004. године имала је за циљ да повеже свет преко интернета и друштвених мрежа.

Само током прошле године ова компанија је остварила профит од 40 милијарди долара, углавном од реклама.

среда, 05. фебруар 2025.
6° C

Коментари

Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом
Predmeti od onixa
Уникатни украси од оникса
Ruzmarin
Рузмарин – биљни еликсир младости, чува наше памћење и отклања болове