четвртак, 06.02.2020, 11:22 -> 12:00
Извор: РТС, Strategy Analytics
„Епл воч“ победио „своч“
“Apple Watch” био је најпродаванији "smartwatch" током протекле године, а неки сматрају да је потиснуо са тржишта чак и швајцарску индустрију сатова.
Компанија "Strategy Analytics", објавила је извештај у коме се наводи да је „Епл“ продао око 31 милион сатова у 2019. години, што је за трћину више у односу на претходну годину.
Швајцарска индустрија сатова, у оквиру које су брендови "Swatch" и "TAG Heuer", продала је око 21.1 милион сатова.
Компанија "Strategy Analytics", је податке сакупила на основу извештаја које су доставили продајни партнери.
Швајцарски произвођачи, "Swatch" i "Tissot" полако губе рат на тржишту паметних сатова, јер „Епл“, нуди бољи производ који је привлачнији млађим купцима који желе дигиталне уређаје, са бољим техничким карактеристикама и дизајном.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар