„Фејсбук“ уводи транспарентност у политичке огласе
Компанија „Фејсбук“ саопштила је да ће оглашавање на тој друштвеној мрежи учинити транспарентнијим и проверавати оглашиваче, посебно за политичке и изборне огласе.
Друштвена мрежа жели да се јасно зна ко плаћа политичке огласе, а одлука је саопштена уочи сведочења пред Конгресом о наводном руском мешању у председничке изборе у САД.
Челници су рекли да ће проверавати и купце политичких реклама на федералним изборима.
На тој друштвеној мрежи ће бити постављен графикон на коју ће корисници моћи да кликну и сазнају ко је платио политички оглас.
„Фејсбук“ ће повећати транспарентност свих рекламних садржаја, не само политичких, како би корисници могли лако да утврде ко стоји иза њих.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 2
Пошаљи коментар