недеља, 26.10.2014, 09:45 -> 11:17
štampaj„Цивилизација“ осваја нове светове
„Цивилизација“ је једна од оних игара које на први поглед нису претерано динамичне, не укључују контролисање неког лика, скакање или пуцање, па опет је у стању да заокупира човека сатима, а некада и данима. Као и претходне инсталације овог наслова, "Civilisation: Beyond Earth" итекако успева у томе.
Систем градње, планирања, развоја технологија и културе у новој Цивилизацији задржао је доста од претходних делова, што ће многи обожаваоци игре препознати, али је убачен велики број новина и измена.
Да почнемо од приче и како су људи напустили трећи камен од Сунца. Људи на Земљи су формирали велику експедицију, састављену од људи различитиих култура, како би пронашли и колонизовали нове светове.
Колонизатори потичу из различитих култура и уместо да су подељени по нацијама као у прошлим Цивилизацијама, они су спонзорисани од стране различитих организација и имају посебне одлике.
Фракције су: "ARC", која предњачи у шпијунским активноситма, Бразилија, којој су јединице за 10 одсто снажније, Франко-Иберија, са фокусом на технологију, Кавитан Протекторат, који кроз брзу колонизацију успоставља примат, Пан-азијска Кооперација, са бржом градњом чуда и теренских унапређења, Афричка унија, која узгаја много више хране, Полистралија, чији је фокус трговина и Словенска Федерација, која рано добија бонус једне нове технологије и има велику предност у новом елементу игре - орбиталном слоју у који могу да се шаљу сателити и сонде за појачавање ефективности јединица на Земљи.
Новост су и афинитети, који одређују начин напретка. Постје три афинитета - хармонични (Harmony), који тежи успостављању хармоничног односа колонизатора и нове планете, афинитет чистоће (Purity), чије цивилизације одлучују да се не прилагођавају новом свету већ да га мењају према људским потребама и афинитет превласти (Supremacy), који усваја еволуцију кроз технологију, кибернетику и вештачку интелигенцију.
Афинитети се развијају зависно од технолошког напретка као и различитих избора током игре у обављању задатака. Они ће умногоме утицати на тип победе коју можете да остварите, као и јединице које ћете користити.
Велике промене (можда и највеће) претрпео је технолошки развој. Више није линеаран већ играч почиње из средине, па се различите технологије даље гранају.
Новост су и увођење параметра „здравља колоније“, који ће зависно од тога да ли је позитиван или не, утицати на брзину раста градова, принос енергије и брзину развоја технологија. „Здравље колоније“ зависи од броја градовам њихове величине и типова унапређења терена, а може се поправљати градњом зграда или развојем врлина кроз културу.
Убачени су и задаци, који ће од почетка давати динамику игри, а њихово решавање унапређиваће ваше зграде, јединице, доприносити развоју афинитета и мењати много других аспеката игре.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 7
Пошаљи коментар