Звонку Марковићу награда француске индустрије луксуза
Модни дизајнер Звонко Марковић добио је престижно признање за свој рад. После ревије на Недељи високе моде у Паризу, Недељи моде у Њујорку, тријумфовао је на додели награда индустрије луксуза у Француској. На листи номинованих су, осим његовог, била само француска имена.
Из Париза, као центра светске моде, све креће. Када успех постигнете у том окружењу, он се не доводи у питање. Звонко Марковић награђен је на најважнијој смотри индустрије луксуза и то за читав минули рад. Признање за инвентивност га је, каже, затекло, али и одушевило.
„Српски дизајнер, можда да кажем и југоисточноевропски дизајнер који је добио дозволу за излагање у Паризу где су јако строги критеријуми представљања свог рада, а потом и добијање дозволе да можете уопште да га прикажете у склопу тако престижне манифестације је нешто што је за већину дизајнера недостижно“, објашњава Марковић.
Ова манифестација окупља произвођаче луксузне робе и њихове агенте. Они прате све што на пољу моде, уметности, дизајна, па чак и архитектуре и гастрономије доприноси врхунском представљању Француске. Српски дизајнер испунио је критеријуме тако што је своје светско представио управо у Француској.
„Француска држава је врло добро схватила да је луксузна роба нешто што је престиж за сваку државу и самим тим се врло труде да луксузне брендове стимулишу и да највише луксузне робе баш долази из њихове државе тако да организација која се зове 'Центар де лукс', која је иначе спонзорисана од стране француске државе, њиховог министарства културе, медија, информација и економије, пошто је то код њих једно министарство, установила је једну овакву манифестацију“, каже награђени српски дизајнер.
Луксуз и они који га стварају, представљају Француску широм света. Питање декaденције се не поставља, промоција луксуза је - једноставно - добар економски потез.
Према Звонковим речима, живети у луксузу у Србији доживљавамо као нешто недостижно и вероватно за већину људи у Србији и јесте недостижно, али производити луксуз то је један велики и озбиљан бренд сваке државе.
Осим отварања нових пословних могућности, читава организација доделе награда у Паризу била је, каже српски дизајнер, јединствена: „У божанственом простору организован је један велики коктел добродошлице, а потом и вечера коју је потписао један од најпознатијих француских кувара па сам први пут био Инстаграм манијак и сликао сам све што се једе“.
О победницима је одлучивао жири од тринаест светски признатих стручњака из области дизајна и луксуза. Звонко Марковић каже да би на француски модел брендирања државе требало сви да се угледамо. Неки га већ успешно копирају.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар