Дунав и сакрални споменици главни адути Србије на сајму туризма
У Београду се одржава Међународни сајам туризма. То је прилика за добру забаву и резервацију одмора уз попусте. Представља се више од 400 излагача из 27 држава. Србија на сајму у Београду има два адута, Дунав и сакралне споменике.
Међу државама које су први пут на Београдском сајаму туризма - Либија. Пре пола века у ту земљу су одлазили наши грађевинци, живели и радили често и више година. Туристичка понуда Либије нам је међутим, мало позната.
„Ми имамо богату историју, стару хиљадама година. Археолошки локалитет Лептис магна је један од најважнијих градова Римског царства. Позната је наша гастрономија коју хвале сви туристи, а морска обала нам је најдужа од свих држава на северу Африке“, рекла је Тасним Абдулаиз Либије.
Земља партнер овогодишњег сајма је Грчка, а њу добро знамо - сваког лета то је адреса за милион наших туриста. Грци су поносни на своју обалу, три мора, 1400 острва, али кажу, имају и више од тога.
„Прво што има да се види, да се ради, то су многе активности у планини, може да се иде на рафтинг, кајакинг, кањонинг, зип лајн, осим тога имамо винарије, имамо језера, реке, цркве из византијског периода које су Унеско моњументи и веома су битни“, рекао је Панагопулос Георгиос, из Грчке
Туризму никада није све потаман. Један проблем замени други и тако у круг. Мења се и тржиште - па су на сајму ове године само 2 домаће агенције.
„Путовања су нешто што лечи душу, то смо нарочито схватили после ковид периода. Чак ни ова поскупљења која осећамо на све стране нису утицала на тражња наших путника буде мања ако поредимо исти период прошле године“, рекао је Андреј Тодоровић, Контики.
У хали 4 представљају се домаћа туристичка места са комплетном понудом.
„На овом сајму смо посебно истакли два туристичка производа то су Дунав кроз нову публикацију Мој Дунав и богатство различитости наше културе и наше историје кроз нашу нову брошуру Упоришта духовности и промотивне филмове“, рекла је Марија Лабовић, директорка Туристичке организације Србије .
Добре навике не треба мењати, па ко је навикао да на сајму купи аранжман са попустом од пет до 50 одсто, може то да уради до недеље, 25. фебруара 2024. године.
Коментари