Читај ми!

Петнаест година рада на развоју и промоцији туризма Новог Сада

Нови Сад са околином има једну од најсадржајнијих туристичких понуда у нашој земљи, као што су: старо градско језгро, Петроварадинска тврђава, Дунав, Фрушка гора са излетиштима, манастирима, винаријама, планинарским стазама, резерватима природе. Велику целину, коју је потребно константно унапређивати, надопуњује богата гастрономска понуда са салашима, чардама и ресторанима, бројним манифестацијама и културним догађајима. Са циљем развоја дестинације изузетно је важна стратегија града и укљученост свих градских предузећа и установа, као и удружења грађана.

Петнаест година рада на развоју и промоцији туризма Новог Сада Петнаест година рада на развоју и промоцији туризма Новог Сада

За деценију и по, Туристичка организација Града Новог Сада (ТОНС) креирала је, припремила и издала више од 100 публикација на различитим језичким варијацијама, од којих су неке објављене на чак 18 језика.

У жељи да туристима и локалном становништву представи туристичке производе Новог Сада и околине, теренски се обилазило, разговарало, бележило, истраживало и фотографисало све оно због чега би неко требало да крене у откривање Новог Сада и околине.

С поносом се може рећи да су објављене публикације попут 52 викенда у Новом Саду, Нови Сад за почетнике, Магија мириса, укуса и поднебља и Женска имена Новог Сада. Не може се изоставити ни књига Kултурно-туристички водич која истиче историјске, уметничке и друге понуде повезане са културним наслеђем и животним стилом Новог Сада. Ово је само део публикација које је Туристичка организација Града Новог Сада самостално произвела и објавила, а у наредном периоду се очекују нове које ће бити плод актуелних теренских истраживања.

Година 2016. била је за Нови Сад посебна, јер је град током те године добио организацију прославе две значајне титуле – Омладинске престонице Европе 2019. и Европске престонице културе 2022. Како је за град то био велики успех, коме су се сви обрадовали, након почетног узбуђења уследио је континуиран рад у планирању што боље реализације обе титуларне године.

Тим поводом ТОНС је организовао бројне промотивне кампање, како путем дигиталних канала, традиционалних медија, тако и кроз тзв. "outdoor" видове комуникације. Продуцирано је око 15 видео-спотова на теме које су се тицале младих, док је током Европске престонице културе на различитим језичким варијацијама направљено више од 50 спотова који су пласирани на друштвеним мрежама организације или телевизијама.

Континуирано пратећи све трендове у промоцији туристичких производа града, ТОНС је велику пажњу посветио промоцији путем дигиталних канала, онлајн и традиционалних медија. Такође, последњих година изузетну важност у промоцији туристичких дестинација имају блогери и инфлуенсери, који на својим профилима препоручују шта посетити у Новом Саду и околини.

Сваке године ТОНС успешно наступа на домаћим и међународним сајмовима и догађајима. Веома запажено представио се на више од 500 сајмова, попут оних у: Београду, Новом Саду, Љубљани, Загребу, Пекингу, Истанбулу, Лондону, Берлину, Москви и др. Сајмови су место сусрета са посетиоцима, агенцијама, туроператорима, новинарима и партнерима, те су због тога значајни за промоцију новосадског туризма.

Са развојем града, изградњом инфраструктуре и супраструктуре, развијала се и туристичка понуда. Конгресни туризам, поред пословних скупова, подразумева и додатне садржаје који употпуњују боравак туриста у граду, а Нови Сад је дестинација која може да задовољи свачији укус.

Петнаест година преданог рада Туристичке организације Града Новог Сада на развоју и промоцији туризма у нашем граду, прегршт креативних идеја, иновативних решења, труда, залагања, а пре свега љубави према послу, донели су резултате на које сви заједно можемо бити поносни.

Број долазака 2009. године био је испод 100.000, да би 2022. године прешао 200.000. То представља раст броја долазака туриста преко 160 одсто. Што се ноћења туриста тиче, она су у години када је ТОНС основан износила свега нешто више од 160.000, а у години која претходи овом јубилеју, домаћи и страни туристи су остварили више од пола милиона ноћења. Пораст броја ноћења је, дакле, износио 247 процената.

Више детаља о 15 година рада на развоју и промоцији туризма Новог Сада можете прочитати овде.

четвртак, 02. мај 2024.
23° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво