За бржи и квалитетнији сан – киви пред спавање

Група стручњака различитих светских универзитета открила је да постоји „чудотворно” воће које би могло да помогне да брзо заспите и квалитетно спавате – киви.

Научници су објаснили да узимање  кивија пре спавања  може помоћи да боље спавате. Препун витамина Це, киви има моћна антиоксидативна својства, која помажу у јачању функције имуног система и побољшавају заштиту и регенерацију ћелија.

Студије указују на то да је киви богат влакнима и калијумом, који су важни за здравље срца и респираторног система. Многи га  називају и „суперхраном“.

Истраживачи са тајванског медицинског универзитета у Тајпеју проучавали су ефекте кивија на сан. Открили су значајно побољшање квалитета и дужине сна код људи који свакодневно једу киви.

Киви је воће које  се лако може наћи на тржишту, а веома је користан  и за физичко и ментално здравље човека.

„Студије су показале да киви може помоћи у побољшању квалитета сна, времена спавања и ефикасности. Први резултати могу се видети већ после месец дана узимања овог воћа пред спавање“, наводи се у студији  National Center for Biotechnology Information.

„Киви садржи велике количине серотонина и антиоксиданата, као и витамине као што су фолна киселина и витамини Бе, који могу помоћи у лечењу поремећаја спавања и ресетовању распореда спавања.

недеља, 07. јул 2024.