Читај ми!

Како изгледа дигитална трансформација ХР сектора

Kомпаније које имају развијене ХР процесе све више формализују ХР као структуру у својим организацијама како би се паралелно борили за нове купце, кориснике, партнере и за запослене. Ово су изазови садашњице, изазови због којих је аутоматизација ХР процеса за многе питање компетативне предности на тржишту.

Након дуже анализе пословних процеса у овом сектору, а користећи своје вишедеценијско искуство у области пословних апликација, компанија Coming је сада у могућности да, својим корисницима, понуди софтверско решење које дигитализацијом превазилази већину изазова у ХР сектору.

ХР менаџмент систем који је сада на располагању будућим корисницима, на једноставан начин управља циклусом запослења у једној компанији од момента конкурса за одређену позицију до самих промена позиција у одређеној компанији.

Циљ овог иновативног решења је да значајно убрза и поједностави управљање овим процесима, а поготово на критичним тачкама као што је вођење евиденције о различитим начинима исплате зараде запосленима у зависности од врсте уговора (повремени ангажман или ангажман за стално).

Решење је посебно нашло пут до компанија и организација које хонорарно плаћају своје запослене, везујући трошкове зараде запослених за већи број места трошка. Kод оваквих компанија само обрачун плата у овако комплексном моделу захтева запошљавање неколико људи који се тиме баве.

Овакве компаније лако препознају бенефит коришћења Coming решења које на месечном нивоу кошта мање од трошкова једног запосленог који се бави обрачуном плата.

У одређеним компанијама, дигитална трансформација било ког процеса са собом може да носи стрес из разлога што корисници сматрају да је неопходан дуг процес привикавања на нове системе.

Kомпанија се потрудила да прелазак једне компаније на ХР Менаџмент систем буде изузетно комфоран без потребе за високим обукама или специфичним софтверским знањима особе која користи овај софтвер.

Сам сервис је базиран на вебу и компатибилан је и са осталим Мајкрософт Офис апликацијама. С обзиром на то да је са корисничке стране изузетно важно да сервис у потпуности одговара потребама компаније у којој се имплементира, компанија са својим корисницима, пре имплементације решења, анализира специфичне потребе корисника и имплементира модуле који су неопходни.

Дигитална трансформација у својој сржи има за циљ значајно повећање ефикасности процеса у једном предузећу.

Kорисници који су до сада имплементирали ХР Менаџмент систем, у врло кратком времену осетили су значајне пословне бенефите у виду уштеде времена које запослени сада користе у много профитабилније сврхе. 

понедељак, 21. октобар 2024.
12° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи