понедељак, 15.07.2024, 17:50 -> 17:54
Извор: ПР текст
HEINEKEN® SILVER освежио музику и донео енергију Егзит фестивалу
Девети пут заредом, Егзит и чувени пивски бренд Heineken® удружили су снаге како би приредили још један спектакл на Петроварадинској тврђави и показали зашто Нови Сад има најбољи музички фестивал у Европи.
Специјално осмишљен програм трајао је укупно пет дана, од среде до недеље, а на бројним позорницама публика је могла да ужива у наступима бројних светских звезда, као што су Tom Morello, Carl Cox, Black Coffee, Maceo Plex, Sara Landry, Black Eyed Peas и многи други.
Преко 200.000 посетилаца било је у прилици да „освежи“ свој поглед ка музици, јер је Heineken® Silver представио различите активације на фестивалу, попут интерактивне Mash Music Box зоне која је пружила прави доживљај.
Посебну атракцију је носила NSNS stage refreshed by Heineken® Silver, култна и друга највећа електронска бина фестивала. Ова пулсирајућа оаза најквалитетнијег андерграунд звука окупила је светске, регионалне и локалне звезде у импресивну електронску поставу. Своје ди-џеј умеће показали су и победници овогодишњег Let’s Mix It Festivala – Zira, The+, Dakissa и Dakman, млади таленти који су донели нови звук и направити атмосферу за памћење.
Поред њихове подршке, вечери су употпунили и страна водећа имена као што су Sara Landry, Kobosil, Helena Hauff, Cassie Raptor, Francis Mercier и многи други. Сваки наступ био је испраћен освежавајућим Heineken® Silverom, стварајући енергију која је повезала разноврсну публику до раних јутарњих сати.
Heineken® Silver зона је представљала епицентар дешавања на фестивалу, пружајући посетиоцима сјајно искуство које спаја врхунску музику са освежавајућим пивом. У оквиру своје зоне, Heineken® је омогућио свима који су то желели, да се опробају у улози ди-џеја и уживају у динамичном стварању музике са пријатељима.
Такође, компанија HEINEKEN и ове године је показала своју друштвену одговорност кроз акције прикупљања амбалаже ради рециклаже. Посебни мобилни тимови су током фестивала сакупљати лименке, ПЕТ флашице и пластичне чаше, уједно омогућили посетиоцима да за сваких пет празних амбалажа добију ваучере за гратис Heineken® Silver пиво.
Коментари