Вучевић: ЕГЗИТ бренд Новог Сада и целе Србије
Градоначелник Новог Сада, Милош Вучевић, у објави на свом профилу на Инстаграму признаје да је тек када је постао градоначелник схватио значај и вредност ЕГЗИТ-а.
Милош Вучевић у објави на Инстаграму наглашава да је потребно 360 дана у години бавити се Градом и организацијом ЕГЗИТ-а како би тих три, четири, пет дана све функционисало тако фантастично и атрактивно на Петроварадинској тврђави.
Рибрендинг Града је дефинитивно, нешто по чему град препознају људи који долазе са свих меридијана. Снажна позивница да Нови Сад посетите у том летњем периоду.
ЕГЗИТ није само питање колико је људи посетило неку бину, неки концерт, него је чињеница да су нама тад пуни хотели, да читава економија, та услужна делатност у граду се покрене.
И зато смо, не само ЕГЗИТ, него и бројне друге фестивале и организовали и помагали да би град живео у току године и верујем да је ЕГЗИТ бренд Новог Сада, Србије, на послетку целе Србије.
Коментари