„Клауд“ фестивале посетило више од 920 хиљада људи

Прво издање фестивалске платформе „Клауд“, у оквиру које су на Ушћу одржана три музичка фестивала, посетило је више од 920 хиљада људи. „Клауд“ фестивали су тако постали један од најуспешнијих туристичких брендова Београда и Србије.

Београдска културна мрежа и „Скајмјузик“ су организацију и продукцију фестивала подигли на светски ниво и посетиоцима омогућили да уживају у више од 140 концерата и то бесплатно. Са „Клауд“ фестивалима почела је да живи и бесплатна мобилна апликација Кип ап, која ће и у наредном периоду омогућити бројне повластице посетиоцима фестивала.

Током друге половине августа, на највећем концертном простору у земљи, током 11 вечери одржани су концерти рок, поп, треп, народне и класичне музике.

Први је одржан традиционални „Белгрејд бир фест“ на коме је више од пола милиона људи уживало у рок концертима, који су понудили разноврстан програм на четири бине. Ово је био најуспешнији фестивал за последњих пет година, који је осим Београђана привукао и велики број домаћих и страних туриста.

Наредног викенда, од 23. до 25. августа, на Ушћу је одржан први „Белгрејд мјузик вик“, на коме су наступиле највеће домаће и регионалне звезде поп, народне и треп музике, а већина њих су по први пут имали прилику да певају на Ушћу пред више од 310 хиљада посетилаца, колико је посетило фестивал током три вечери.

Последњи викенд је био посвећен љубитељима класичне музике када је одржан четврти по реду фестивал „Ноћ музике“, који је први пут одржан на Ушћу. Тог 30. августа исписана је нова страница у историји класичне музике, када су пред више од 70 хиљада људи, наступили Симфонијски оркестар и Хор РТС-а, као и светска гудачка сензација „Апокалиптика“.

Звуци класичне музике, као и јединствени спој класике и хеви метала „грмели“ су над Београдом, док је публика са одушевљењем уживала у највећем концерту класичне музике захваљујући агенцији Нова идеја, која је „Клауд“ платформу препознала као правог партнера и прилику да фестивал са Ташмајдана пресели на Ушће.

„Клауд“ фестивали су одржани уз велико разумевање и подршку Града Београда, Беоком сервиса, ЦЕБЕФ-а, Министарства трговине, туризма и телекомунукација, а „Ноћ музике“ је подржало и Министарство правде. Поред градских и републичких институција, бројни партнери су дали велики допринос изгледу и богатој понуди на фестивалима.

Позиционирање на светској мапи фестивала је стратешки циљ Београда и Србије, јер је манифестациони туризам постао један од најважнијих сегмената развоја туризма. Нова фестивалска платформа је дала велики допринос да се обогати културна понуда престонице и да Београд постане центар летњих фестивала у региону, а највећи успех је што су организатори омогућили да сви фестивали буду потпуно бесплатни.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

субота, 03. август 2024.
30° C

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару