Читај ми!

Дубаи, чоколада и инфлуенсери – да ли брза и слатка популарност лако спласне

Стручњак за маркетинг Миљан Премовић, говорио је за РТС о томе како и зашто одређени, нови производи, брзо постају популарни и колико је у свему томе утицај инфлуенсера.

Коментаришући Дубаи-чоколаду, као нешто о чему у последње време „сви причају“, Премовић је рекао да је интересантан утицај инфлуенсера као канала комуникације за промоцију и то без плана и „иницијалне каписле“ и то све на глобалном нивоу.

Иза феномена Дубаи-чоколаде заправо стоји рецепт који може да се прилагођава. Настала је на Блиском истоку.

„Ово је показатељ да инфлуенсери могу имати силу великих, масовних медија“, каже Премовић, и додаје да синхронизовани рад инфлуенсера, невезано за број пратилаца, може дати резултате.

Каже и да је, када је реч о домаћим угоститељима, тај тренд добро прихваћен.

„Састојци су нешто скупљи, и онда и сам производ мора бити нешто скупљи. У суштини, то су квалитетне намирнице“, додао је.

Крагујевачка верзија Дубаи-чоколаде, на пример, прави се на специфичан начин, и у једном ресторану гостима се нуди у форми пралине са белгијском чоколадом, кремом од пистаћа и кадаифа.

Када популарност неког производа „експлодира“, могуће је и да еуфорија за њим брзо спласне. Неки производи остају ипак, као инспирација.

среда, 05. фебруар 2025.
0° C

Коментари

Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом
Predmeti od onixa
Уникатни украси од оникса
Ruzmarin
Рузмарин – биљни еликсир младости, чува наше памћење и отклања болове