Читај ми!

Дубаи, чоколада и инфлуенсери – да ли брза и слатка популарност лако спласне

Стручњак за маркетинг Миљан Премовић, говорио је за РТС о томе како и зашто одређени, нови производи, брзо постају популарни и колико је у свему томе утицај инфлуенсера.

Коментаришући Дубаи-чоколаду, као нешто о чему у последње време „сви причају“, Премовић је рекао да је интересантан утицај инфлуенсера као канала комуникације за промоцију и то без плана и „иницијалне каписле“ и то све на глобалном нивоу.

Иза феномена Дубаи-чоколаде заправо стоји рецепт који може да се прилагођава. Настала је на Блиском истоку.

„Ово је показатељ да инфлуенсери могу имати силу великих, масовних медија“, каже Премовић, и додаје да синхронизовани рад инфлуенсера, невезано за број пратилаца, може дати резултате.

Каже и да је, када је реч о домаћим угоститељима, тај тренд добро прихваћен.

„Састојци су нешто скупљи, и онда и сам производ мора бити нешто скупљи. У суштини, то су квалитетне намирнице“, додао је.

Крагујевачка верзија Дубаи-чоколаде, на пример, прави се на специфичан начин, и у једном ресторану гостима се нуди у форми пралине са белгијском чоколадом, кремом од пистаћа и кадаифа.

Када популарност неког производа „експлодира“, могуће је и да еуфорија за њим брзо спласне. Неки производи остају ипак, као инспирација.

четвртак, 05. децембар 2024.
4° C

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње