Икеа направила своју верзију Баленсијагине пешкир-сукње, само сто пута јефтинију
Ако тражите јефтинију алтернативу „Баленсијагине“ пешкир-сукње или вам није јасно зашто је умотан пешкир око струка врхунска мода, „Икеа“ нуди разумно решење. Међутим, не зна се ко ће у овој нелојалној конкуренцији извући већу корист, „Икеа“ или „Баленсијага" која је добила бесплатну рекламу.
Пешкир-сукња која се појавила на веб-страници модног бренда „Баленсијага“ по цени од 925 долара, после представљања колекције Пролеће 2024 на Недељи моде у Паризу, коначно се појавила у претпродаји.
Не, очи вас не варају. За скоро хиљаду долара можете себи да приуштите класични пешкир од фротира са подесивим каишевима, дугмићима и логом модне куће „Баленсијага“. Можете да га носите после туширања, али и преко фармерки, можете да га носите у сауну, на базем, једино што треба да платите 100 пута више од цене обичног пешкира.
Након објављивања и буке коју је изазвала на мрежама, „Икеа“, омиљена компанија за приступачан намештај и покућство, објавила је сопствени осврт на „Баленсијагину“ контроверзну сукњу и у својој колекцији лансирала обичан пешкир за купање по цени од реалних осам долара.
Потез „Икее“ можда није тржишно коректан јер прилично наглашава колико је бесмислена „Баленсијагина“ сукња од пешкира и њена цена, али поставља се питање да ли су „Баленсијаги" на овај начин пружили и бесплатну рекламу.
Међутим, иако цена „Баленсијагине“ сукње од пешкира није свима нечувена, она је у супротности са оним што је Демна, мононимни креативни директор куће од 2015. године, рекао да ће практиковати – „зрелији и озбиљнији приступ“ у дизајнирању будућих колекција и да неће стварати производе за „имиџ или buzz".
Коментари