среда, 06.04.2022, 08:52 -> 08:52
Извор: РТС, motor1.com
Представљен „мерцедес-мајбах С680“ који је дизајнирао уметнички директор Луј Витона
Мерцедес-Мајбах Ес-класе који је дизајнирао недавно преминули модни дизајнер Верџил Абло, угледао светлост дана.
У децембру прошле године „Мерцедес-Мајбах“ је привукао пажњу својим концептом Пројекат Мајбах, који је дизајнирао славни дизајнер Верџил Абло. Нажалост, Абло је преминуо у новембру 2021. године, али ће његово наслеђе и врхунски таленат заувек живети захваљујући новом моделу „мерцедес-мајбах С680“.
Представљени аутомобил је кулминација сарадње између уметничког директора компаније „Луј Витон“ и луксузног немачког аутомобилског бренда. За разлику од концепта Пројекат Мајбах, који је био изложбени аутомобил екстравагантног дизајна, нови који је дизајнирао Верџил Абло је производни модел заснован на „мајбаху С680" Ес-класе.
Модни гуру се у дизајнирању луксузног седана удружио и с Герденом Вагенером, главним дизајнером у компанији „Мерцедес-Бенц“, а аутомобил је завршен 2021. године пре Аблове смрти у новембру. Пројект је реализовао тим задужен за израду и модификације у одељењу фабрике „Мерцедес-Бенца" у Синделфингену.
Спољашњост модела „мајбах Ес-класа од Верџила Аблоа“ краси двобојна шема – беж је главна боја, док контраст праве црвни кров, хауба, пртљажника и браници.
Луксузни седан је добио и познате Мајбахове 20-инчне фелне у беж нијанси што на први поглед делује необично, али изгледа сјајно. Иста комбинација боја је виђена и на концепту Пројекат Мајбах.
Унутрашњост следи исту шему. Беж кожом су пресвучена седишта, панели на вратима, наслони за руке и доњи дио арматурне плоче. Од централног екрана према горе, готово све је пресвучено црном кожом. Екран на централној конзоли, сада има персонализовани кориснички интерфејс који је више луксузна варијација MBUX система.
Овај спој технике и врхунског дизајна покреће 6,0-литарски V12 мотор који развија 604 коњске снаге, а седан од 0 до 100 километара на час убрзава за четири и по секунде пре него достигне максималну, електронски ограничену, брзину од 250 километара на сат.
Могућност да поседују овај јединствени модел аутомобила имаће само 150 платежно способних срећника.
Коментари