среда, 31.03.2021, 19:20 -> 19:29
Извор: РТС, engadget.com, Reuters
Неслана првоаприлска шала или маркетиншки трик - да ли „Фолксваген" заиста постаје „Волтсваген"
Да ли су се стварно „само мало шалили", или је промена бренда извесна, можда дефинитивно сазнамо баш првог априла. „Фолксваген" је најавио промену имена у „Волтсваген", услед „трендова на тржишту које се све више екреће електричним возилима". Ипак, дан уочи првог априла, који је и Дан шале, пристигло је необично демантовање о најављеним променама.
„Фолксваген САД", објавио је нови лого и издао саопштење за јавност у којем најављује планове да се преименује у „Волтсваген", у складу са захтевима тржишта за електричним аутомобилима.
Колико год је било скептичних, из компаније су инсистирали да је предстојећа велика промена - истинит план.
Иако службе „Фолксвагена САД", задужене за односе с јавношћу у старту нису коментарисале сумњичавост о најављеној одлуци, Ројтерс и Вол стрит журнал позивали су се на неименоване изворе уз тврдње да ће компанија ускоро открити да промена имена није стварна.
Према мишљењу неких стручњака, по добијању тачне информације, свет ће сазнати да ли је у питању првоаприлска шала, или, је реч о „најгорој акцији ребрендирања икада".
Недавно се, не чекајући први април, огласио менаџер за односе с јавношћу испред „Фолксвагена", и потврдио за портал engadget.com да је „најављено ребрендирање урађено у духу првоаприлске шале".
Компанија се огласила и на Твитер налогу.
„Оно што је започело као рана првоаприлска шала, покренуло је цео свет. Испоставило се да су људи веома страствени према нашем наслеђу као и према нашем будућем послу у сфери електричних возила. Без обзира да ли смо 'Волтсваген' или 'Фолксваген', људи сада причају нашим аутомобилима и то само може бити добра ствар", навели су из компаније на Твитеру.
Међутим, уследило је и извињење из „Фолксваген САД" у којем се наводи и признање да је најава о преименовању - лажна.
„Најава је узнемирила неке људе, и жао нам је због збуњености коју је наш потез изазвао", наводи се у извињењу компаније.
Коментари