петак, 11.11.2016, 13:26 -> 18:07
Извор: Бета, АП
На Дан самаца у Кини потрошено 12 милијарди долара
Купци у Кини су данас, на Дан самаца, потрошили милијарде долара. Тај необичан празник је прерастао у један од најпрометнијих дана за електронску куповину.
Највећа кинеска компанија за трговину преко интернета „Алибаба“ саопштила је да је неколико хиљада продаваца преко њиховог сајта зарадило 82,4 милијарди јуана (12 милијарди долара) у првих 12 сати празника. То је четири пута више од три милијарде долара, колико су прошле године Американци потрошили на сајбер понедељак.
Алибабини ривали JD.com, VIP.com и "Suning" понудили су купцима велике попусте на одећу, паметне телефоне, туристичке аранжмане и друге производе да би привукли што већи број купаца.
Осим великих попуста, компаније се утркују да муштеријама понуде најразноврсније услуге. Тако JD.com, највећи директни онлајн продавац, планира да тестира испоруку производа дроном, махом у руралне делове земље. Компанија наводи да ће бити пионир у пружању овакве врсте услуга.
Празник Дан самаца измислили су студенти 1993. године, а осмишљен је као алтернатива Дану заљубљених за младе људе који немају емотивног партнера.
Млади тада поклањају једни другима поклоне или одлазе на вечере да би прославили што су сами, или у част некога ко је за њих посебан.
Према званичним подацима, Кина има око 710 милиона корисника интернета. Више од 410 милиона људи купује онлајн.
Продавци наводе да је електронска трговина постала уобичајна појава у Кини. Како се наводи, млади људи не желе да излазе напоље да би пазарили, јер је преко интернета доступно све, чиме се штеде и време и новац.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар