уторак, 11.08.2015, 11:00 -> 11:45
Онлајн смех: ЛОЛ је застарео, у моди су „хаха“ и „хехе“
Акроним од "Laugh out loud" - ЛОЛ на друштвеним мрежама се употребљава све мање, а корисници га све чешће замењују емотиконима и ономатопејама „хаха“ или „хехе“, показало је истраживање о е-смејању, које су међу америчким грађанима спровели запослени на „Фејсбуку“.
Откривено је да је чак и ономатопеја „хехе“ чешће коришћена од ЛОЛ, који користи само 1,9 одсто старијих корисника, у односу на 51,4 одсто колико их користи „хаха“, преносе медији.
Емотикони се појављују у 33,7 одсто објава, а „хехе“ је на трећем месту с 13,1 одсто.
Анализа је показала да мушкарци и жене другачије показују да им је нешто духовито, при чему мушкарци чешће користе ономатопеје „хехе“, „хаха“, а жене више воле емотиконе, као и млађа популација.
Иначе, пријатељима током преписке често шаљемо емотиконе, односно „смајлиће“, како их још зову.
Кад је реч о географском подручју, „хаха“ и „хехе“ популарнији су на западној америчкој обали, емотикони су најчешћи избор становника средњег запада, а становници јужних америчких држава најрадије још увек употребљавају ЛОЛ.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар