Tramp se već sprema za izbore 2020, imenovao šefa kampanje

Američki predsednik Donald Tramp imenovao je Breda Parskejla, jednog od svojih političkih stratega, za šefa svog predizbornog tima u predsedničkoj kampanji 2020. godine.

Trampova organizacija je Parskejla 2011. godine angažovala kao "digitalnog gura", koji je 2015. dobio zadatak da kreira vebsajt za Trampovu trku za Belu kuću, a godinu dana kasnije je postao direktor njegovog tima za digitalne operacije, prenosi Bi-Bi-Si.

Nijedan američki predsednik do sada nije ovoliko rano zvanično objavio svoju reizbornu kampanju, napominje britanski medijski servis, podsećajući da do izbora 2020. godine ima još 979 dana.

Poređenja radi, Trampov prethodnik Barak Obama je svoje planove za reizbor objavio 582 dana uoči kandidature za drugi predsednički mandat 2012. godine.

Sin Donalda Trampa, Erik Tramp, rekao je da je "Bred izuzetno talentovan i bio je ključan za uspeh Trampovog tima 2016.".

"On ima puno poverenje naše porodice i savršena je osoba za vođenje kampanje", navodi se u saopštenju Erika Trampa.

Predsednikov zet i visoki savetnik Džered Kušner istakao je da će "Bredova stručnost pomoći da se izgradi najbolja kampanja".

Na meti demokrata u vezi sa navodima o ruskom mešanju 

Bred Parskejl je, u intervjuu Bi-Bi-Siju nakon Trampove izborne pobede, rekao da "zna sve o novoj američkoj administraciji" i da "niko nije znao da on postoji".

Parskejl (42) se našao na meti demokrata u istrazi o navodnom ruskom mešanju u američke izbore. Rekao je da nije znao za navodni plan Kremlja o uticaju na kampanju u korist Trampa.

U julu je napisao na Tviteru da ne zna ni za kakvo rusko mešanje u digitalne operacije tokom Trampove predsedničke kampanje 2016.

Prošle godine je, u emisiji televizije Si-Bi-Es, rekao da je njegov 1digitalni tim od stotinu ljudi napravio 60.000 reklama na Fejsbuku kako bi svakodnevno dopirao do Trampovih pristalica.

Rekao je, međutim, i to da ga je Tramp korio jer je bio skeptičan zbog troškova na digitalne reklame.

Američki mediji su pisali da je firma "digitalnog gura" pod nazivom "Džajls-Parskejl" naplatila Trampovom timu 94 miliona dolara za svoj rad tokom predsedničke kampanje.

Број коментара 1

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

уторак, 22. април 2025.
18° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом