Upisivanje i promena podataka u biračkom spisku preko portala "eUprava"
Svi građani mogu potpuno besplatno da elektronski podnesu zahtev za upis ili promenu podataka u biračkom spisku putem portala "eUprava", saopšteno je danas iz Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave.
Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave podsetilo je da je, u saradnji sa Kancelarijom za informacione tehnologije i elektronsku upravu u cilju dodatnog unapređenja Jedinstvenog biračkog spiska na portalu "eUprava" uspostavilo novu uslugu "Zahtev za upis/promenu podataka u Jedinstvenom biračkom spisku".
Kako se dodaje u saopštenju, građanima se omogućava da posredstvom portala "eUprava" izvrše uvid u podatke koji se o njima vode u biračkom spisku, podnesu zahtev za njihov upis ili promenu, kao i da im odgovarajuće rešenje u obliku elektronskog dokumenta bude dostavljeno u njihovo "eSanduče".
Da bi građani pokrenuli uslugu, potrebno je da budu punoletni državljani Srbije koji su registrovani korisnici portala "eUprava" i prijavljeni mobilnom aplikacijom "ConsentID" ili kvalifikovanim elektronskim sertifikatom.
Nakon prijave na portal "eUprava", korisnik može izvršiti uvid u svoje podatke klikom na ekran Jedinstveni birački spisak i po potrebi podneti zahtev za izmenu podataka.
Usluga je besplatna, a svaka osoba može da podnese zahtev isključivo za sebe.
Iz Ministarstva navode da omogućavanje građanima da elektronskim putem ostvare uvid u birački spisak, kao i da podnesu zahtev za upis ili promenu podataka u biračkom spisku, predstavlja iskorak u potpunoj digitalizaciji i stvaranju uprave po meri svih građana.
Коментари