CRTA: Medijska i funkcionerska kampanja pre izborne
Iako su beogradski izbori raspisani 15. januara, izborna kampanja počela je praktično mnogo ranije, uz preovlađujuće negativne poruke, a predstavnici vlasti su bili zastupljeni u medijima skoro četiri puta više nego opozicija, objavio je Centar za istraživanje transparentnost i odgovornost (CRTA).
"Bilo je kampanje pre zvanične kampanje", rekao je Raša Nedeljković iz CRTE, predstavljajući analizu izveštavanja medija "Beogradski izbori 2018 – kampanja pre kampanje", u periodu od 2. oktobra 2017. godine do 15. januara 2018. godine.
Dodao je da je zabeležena i takozvana "funkcionerska kampanja".
Veliki broj poruka je generalno bio negativan, predstavnici opozicije najčešće su "napadali" gradsku vlast, a najčešća meta vlasti bio je Dragan Đilas.
Nedeljković je pozvao institucije koje su odgovorne da sprovode izborni proces i štite javni interes da doprinesu boljim uslovima za izbore.
Članica Upravnog odbora CRTA Tamara Skroza je navela da je vladajuća većina najčešće govorila o infrastrukturnim projektima i novim investicijama, dok se, kaže, opozicija bavila državnom politikom i medijima.
Коментари