Povećao se broj ultrabogatih u svetu, SAD prevazišle Aziju i Pacifik po broju milionera
Broj bogatih, ili pojedinaca sa "visokom neto vrednošću", povećan je prošle godine u svetu za 6,3 odsto, čime je premašena granica od 20 miliona, navodi se u izveštaju konsultantske kuće "Kapgemini".
Pojedinci sa visokom neto vrednošću definišu se kao osobe koje mogu da investiraju milion dolara ili više, a u njihovo bogatstvo ne računaju se primarno prebivalište, kolekcionarstvo, potrošni materijal i trajni proizvodi.
Njihovo ukupno bogatstvo povećano je, prema izveštaju "Kapgeminija", za 7,6 odsto u prošloj godini, dostigavši 80 triliona dolara.
Nakon pet godina, SAD su po broju bogataša premašile Aziju i Pacifik.
Broj ultrabogatih, ili onih koji imaju 30 i više miliona, povećao se za 9,6, odnosno 9,1 odsto, dok su milioneri iz susedstva i milioneri srednjeg nivoa imali manji rast, od oko šest, odnosno osam odsto, navodi se u izveštaju "Kapgeminija".
Prema izveštaju, milioneri su se više uključili u svoja ulaganja tokom poslednjih 25 godina, a sada traže veću i širu savetodavnu podršku.
Kako je kovid 19 doneo treći globalni ekonomski preokret u 21. veku, lekcije iz tehnološkog "balona" iz 2002. godine i globalne finansijske krize iz 2008. godine nastavljaju da ukazuju na tendenciju milionera da samostalno usmeravaju investicije na žestokom tržištu, ali i da traže savete zbog kriza i nestabilnosti tržišta.
Tehnološka otkrića, promena društvene dinamike, novi igrači u ekosistemu, demokratizacija upravljanja investicijama i uspon digitalnih kanala i imovine, uticaće na uspeh ili neuspeh kompanija za upravljanje bogatstvom u budućnosti, stoji u izveštaju.
Današnji milioneri su zainteresovani za hibridne modele i sve više traže kombinaciju digitalne i direktne interakcije. Njih 34 dosto kaže da aktivno koriste usluge koje nude tehnološke kompanije za upravljanje bogatstvom.
Dva glavna razloga koja su identifikovali učesnici ankete za partnerstvo sa tim kompanijama su: pristup novim segmentima klijenata i pružanje nove i jedinstvene ponude klijentima.
Коментари