Avio ketering koji je nadmudrio pandemiju
To što nema letova ne znači da nema tržišta bila je deviza kojom se vodio menadžment AKB-a kada je u najosetljivijem trenutku umesto zatvaranja krenuo u širenje poslova
Aerodrom Ketering Beograd d.o.o. kao vodeći davalac usluga keteringa u avio sektoru u Srbiji bio je jedina aktivna kompanija na beogradskom aerodromu tokom prvih meseci pandemije kada je aerodrom bio zatvoren za redovni saobraćaj. Kompanija je radila neprekidno, praktično 24 sata dnevno, opslužujući letove koji su dopremali medicinsku pomoć, kargo letove, letove državnih delegacija i druge letove malih i velikih avio prevoznika.
Suočivši se sa velikim izazovima kompanija je pokazala izuzetnu sposobnost da se snađe u delikatnom vremenu i da pokaže da može da bude pozitivan primer za ceo privatni sektor.
Umesto da smanjuje broj zaposlenih i rapidno seče troškove agilni direktor AKB gospodin Ahmed Faruk, uz podršku vlasnika i ekonomskog vizionara gospodina Fahda Abahuseina koji predstavlja saudijske investitore, odlučio je da kompaniju transformiše u servis za zemaljski ketering i proizvodnju hrane.
Ipak, malo ko je očekivao da će transformacija biti tako uspešna i to u tako komplikovanim uslovima. Ne samo da su posao i radna mesta sačuvani već su napravljeni planovi za rast.
Odluka da se kompanija reorganizuje i dogradi na temeljima sopstvenog znanja i iskustva bila je veoma hrabra. Kao i odluka da se dodatno investira kako bi se nabavila neophodna oprema za drugačije tržište od dotadašnjeg na kome se kombinovao kvalitet avionske hrane sa varijetetima zemaljskog keteringa. Menadžment je to nazvao „pobedničkom kombinacijom" kojom su zagospodarili tržištem.
Usledila je veoma uspešna saradnja AKB-a i kompanije Merkator, velikog regionalnog prodajnog lanca u okviru koje su na tržište Srbije lansirani novi superiorni proizvodi koji su se na tržištu nametnuli svojom izuzetnošću, kvalitetom i pristupačnom cenom.
Ova uspešna transformacija na srpskom tržištu privukla je pažnju svih koji sada pažljivo prate da li će AKB uspeti svoj novi pristup da plasira u celom regionu, a ocena analitičara je da je za to potrebno da nastave da sa hrabrim odlukama koje iskaču iz rama uobičajenog poslovanja u sektoru avio keteringa.
Коментари