Kompanija A1 Srbija dobitnik uglednog priznanja "Fer sa potrošačem"
Nacionalna organizacija potrošača Srbije dodelila je Sertifikat "Fer sa potrošačem" kompaniji A1. Ovo prestižno priznanje koje se u Srbiji dodeljuje drugu godinu za redom, pokazatelj je uzajamnog poverenja između kompanije i potrošača, dobre prakse u odnosima sa potrošačima i posvećenosti vrhunskom korisničkom iskustvu, saopšteno je iz te kompanije.
Ovaj sertifikat se dodeljuje kompanijama koje pružaju dodatnu vrednost i ispunjavaju odgovarajuće kriterijume u šest različitih oblasti: zaštita bezbednosti i zdravlja potrošača; primena poštene poslovne prakse u oglašavanju i zaključivanju ugovora; odnosi sa potrošačima i rešavanje žalbi; zaštita ličnih podataka i privatnosti potrošača; edukacija i informisanje potrošača i savesna i održiva potrošnja.
Sertifikat važi dve godine, a dobitnici svojim daljim poslovnim zaslugama mogu da ga produže ili izgube.
Kako je saopšteno, sertifikat "Fer sa potrošačem" je kompaniji ispred NOPS-a uručio gospodin Zoran Nikolić i tom prilikom istakao njegovu važnost, kako za kompanije, tako i za potrošače.
"Svaka kompanija mora da ispuni određene kriterijume kako bi dobila sertifikat, a u prvi plan se stavlja odnos prema potrošačima, ne samo u oblasti zaštite, već i dodatim vrednostima koje kompanije nude" izjavio je Nikolić, potpredsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije.
Priznanje je u ime kompanije A1 primila glavna direktorka za prodaju i zadovoljstvo korisnika A1 Srbija, Branka Pudrlja Durbaba.
"Vrhunsko korisničko iskustvo je jedan od osnovnih principa poslovanja kompanije A1 Srbija od prvog dana i veoma smo ponosni što je priznanje "Fer sa potrošačem" pripao nama, imajući u vidu visoke kriterijume koje sertifikat propisuje. Kada ste posvećeni, aktivno slušate tržište, iskreno vam je stalo i nastojite da budete korak ispred, korisnici to osećaju i cene. Verujem da je, između ostalog, to jedan od razloga zbog kog je A1 već dve godine zaredom mreža u koju prelazi najveći broj ljudi", navodi Branka Pudrlja Durbaba.
Коментари