GSP-u nedostaje najmanje 200 vozača
Gradskom saobraćajnom preduzeću "Beograd" nedostaje oko 200 vozača, ali taj problem prevazilazi se internom reorganizacijom, navode u GSP-u i dodaju da su spremni za prelazak na zimski red vožnje od 1. septembra.
Prošle godine iz GSP-a je otišlo 288 vozača, a tu se ubrajaju i oni koji su stekli uslov za penziju, dok je od početka ove godine iz preduzeća otišlo 206 vozača, navode u tom preduzeću.
"Realno nam nedostaje oko 200 vozača, ali bez obzira na to, mi uspevamo da taj nedostatak nadoknadimo internom reorganizacijom, preraspodelom rada, da se to ne oseća u saobraćaju", kaže za Tanjug pi-ar menadžerka GSP "Beograd" Slavica Stevanović.
Prosečna starost vozača GSP-a je 43,7 godina što je, kaže, dobro jer su to relativno mladi ljudi i navodi da svi zainteresovani za posao vozača prolaze kroz, kako je navela, stroge regulative i procedure.
"Oni moraju da prođu i kroz psiho-testove i ostala testiranja. To je odgovoran posao, tako da moramo da budemo vrlo precizni u odabiru", rekla je Stevanovićeva.
Navela je da GSP "Beograd" ima stalno otvoren konkurs koji je objavljen na sajtu tog preduzeća i pozvala sve zainteresovane koji imaju položenu D kategoriju i koji ispunjavaju uslove da se jave.
"Imamo sa jednom firmom sklopljen ugovor i ona je u obavezi da nam obezbedi 200 vozača, da ih licencira, obuči i pripremi. Oni će sa GSP-om sklopiti dvogodišnji ugovor i prvi vozači bi trebalo da dođu već u septembru. Situacija je takva da je fluktuacija velika, ljudi odlaze i dolaze. To je tako", rekla je Stevanovićeva.
Upitana u kakvom je stanju vozni park, Stevanovićeva je rekla da se na šest meseci radi tehnički pregled vozila, te da su autobusi u ispravnom stanju i da su pripremljeni za zimski red vožnje.
Napomenula je da se pored tehničkog pregleda koji se obavlja dva puta godišnje, na vozilima radi dnevni pregled koji se obavlja noću kada se vozila povuku iz saobraćaja radi kontrole pneumatika, kočnica i rada motora, i kada se čiste, pune gorivom i pripremaju za jutarnji izlazak u saobraćaj.
"Nijedno vozilo ne može u saobraćaj da izađe bez putnog naloga, koji mora da bude potpisan i overen", kaže Stevanovićeva i dodaje da su kontrole vozila vrlo detaljne.
Podsetila je da je od 22. juna na snazi bio letnji red vožnje kada je na ulicama daleko manji broj vozila zbog godišnjih odmora i školskog raspusta i da je to vreme iskorišćeno da se vozila kontinuirano i sukcesivno povuku u garaže i pripreme za zimski red vožnje, odnosno za narednih deset meseci.
Navela je da će od septembra, prema planiranom redu vožnje, na ulice Beograda izaći 1.355 vozila, od čega je 870 vozila GSP-a, najviše autobusa i to 645, zatim 135 tramvaja, 94 trolejbusa i četiri elektro-autobusa.
"Oko 476 autobusa daju privatni prevoznici. Mi smo spremni, autobusi su naravno spremni, i radiće se po planu", kaže Stevanovićeva.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 10
Пошаљи коментар