Počela gradnja novog mosta preko Kolubare i Save
Kineska kompanija "SSSS" počela je da gradi novi most preko Kolubare i Save kod Obrenovca, dug skoro 1,6 kilometara, i već je postavljeno 50 šipova. Potpredsednica Vlade i ministarka građevinarstva Zorana Mihajlović rekla je da će deonica Koridora 11 od Surčina do Obrenovca biti završena u roku – do kraja 2019. godine.
Zorana Mihajlović je tokom kontrole radova podsetila da je gradnja tog auto-puta počela 1. marta ove godine i istakla da se radovi odvijaju u skladu sa planiranom dinamikom.
"Evo, danas se postavlja 50. šip. Sve je onako kako je i planirano. Radi se od četiri ujutru do 20 časova, u dve smene. Rok je kraj 2019. godine i verujem da ćemo to uspešno i završiti", rekla je Mihajlovićeva.
Ponovila je da će do kraja novembra biti završen deo Koridora 11 od Obrenovca do Preljine u dužini od 103 kilometra auto-puta.
Ministarka je navela da će sa kineskom kompanijom "SSSS" biti nastavljeni razgovori za gradnju deonice Koridora 11 Preljina–Požega, za koju je potpisan momorandum u Kini, i da bi za tu deonicu trebalo da bude potpisan komercijalni ugovor, kao i ugovor o finansiranju u novembru u Budimpešti na sastanku Kine sa 16 evropskih zemalja.
"Nadam se da ćemo početi radove 1. marta 2018. godine. Za ostatak, od Požege do granice sa Crnom Gorom vodićemo razgovore i ne mogu da obećam da ćemo u novembru 2017. potpisati komercijalni ugovor zato što je vrednost te deonice veoma visoka, procenjuje se blizu dve milijarde evra. Mi nismo zemlja koja može ovog trenutka da razmišlja o takvoj vrsti zaduženja, ali do Požege sigurno", naglasila je Mihajlovićeva.
Most preko ušća Kolubare u Savu i dalje preko Save biće dug 1.581 metar i to je najduži most na toj deonici.
Gradnja stubova za most će početi krajem juna ili početkom jula.
Na deonici Surčin–Obrenovac od 17,6 km biće ukupno sedam mostova i četiri nadvožnjaka.
Vrednost radova na toj deonici je 233,6 miliona dolara, a finansira se iz zajma Eksim banke Kine. Rok za završetak radova je 32 meseca.
"Trenutno se na svim gradilištima u Srbiji, na koridorima 10 i 11 izvode građevinski radovi. Mi ćemo skoro svaki drugi dan biti na nekom od gradilišta u Srbiji da bismo proverili da li je sve u redu i da bismo pomogli ukoliko postoji bilo kakav problem", rekla je ministarka.
Vršilac dužnosti direktora "Puteva Srbije" Zoran Drobanjak rekao je da će u novi most preko Kolubare i Save kod Obrenovca biti ugrađeno 84.000 kubika betona, a ukupno 130.000 kubika betona.
"Rok je da se ovaj most završi do kraja 2019, a gledaćemo da to uradimo i ranije", naveo je Drobnjak.
Podesetio je da se gradi i novi most na Savi kod Ostružnice u okviru izgradnje obilaznice oko Beograda.
"Tu smo imali malo problema oko mina koje se nalaze u Savi, što smo rešili. Malo ćemo pomoći izvođaču da promenimo projekat, ali ćemo sve to završiti do kraja sledeće godine", dodao je Drobnjak.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар