уторак, 20.08.2013, 19:30 -> 23:58
štampajJulski strujni udar
Građani se žale da im julski računi za struju nisu jasni, a iz EPS-a poručuju da niko od potrošača neće biti oštećen. Veliki broj distribucija još ne sklapa Ugovore o reprogramu dugova za struju zbog problema sa softverom. Taj problem će biti rešen za nekoliko dana, kažu u EPS-u.
Poslednji reprogram za struju je najpovoljniji, jer dug može da se otplati za godinu ili čak 10 godina na rate. I potrošači koji su ranije sklopili sporazume mogu ponovo da traže te povoljnije uslove. Međutim, iako je treći reprogram počeo još 15. avgusta, potrošači se žale da ugovore još ne sklapaju sve distribucije po Srbiji.
Istovremeno, mnogi građani se žale da im julski računi nisu jasni, a iz EPS-a i novog preduzeća EPS - snabdevanje poručuju da niko neće biti oštećen.
Reprogram će trajati do kraja novembra. Međutim, mnogi građani su došli prvih dana da regulišu dugovanja, ali nisu odmah mogli i da završe taj posao.
Direktor Direkcije za distribuciju u EPS-u Željko Marković kaže da je problem u softverskim aplikacijama koje su potrebne za sklapanje ugovora koje još ne rade.
"Očekujemo da aplikacije prorade u narednih par dana, tako da i ja apelujem na građane da se strpe i da se prijave i da će biti pozvani", rekao je Marković.
U Elektrodistribuciji Beograd kažu da svi koji su došli u da podnesu zahtev u EDB-u mogli to da urade i ostave svoje podatke.
"Mi ćemo ih narednih dana pozvati da sklope reprogram. Neće biti isključeni, ne moraju ni toga da se boje", poručuje Sandra Alagić iz EDB-a.
Najveći broj građana došao je, ipak, zbog računa. Od ovog meseca račun je jedinstven za sve potrošače u zemlji, a šalje ga novo preduzeće EPS snabdevanje. Uz taj račun stiže i obaveštenje o prethodnim uplatama i dugovima od distribucije.
Građani se žale da im novi računi nisu jasni, jer, kako kažu, za isti period dve firme, elektrodistribucije i "EPS Snabdevanje", naplaćuju račun.
Svi oni koji su pretplatili struju moraju doći na šalter svoje distribucije, jer imaju dve mogućnosti. Prva je da napišu zahtev da im se taj novac prebaci na račun novog preduzeća "EPS Snabdevanje" od koga unuduće dobijaju račune za struju, a druga mogućnost je da traže da im se taj novac isplati.
Pretplaćenu struju najčeće imaju penzioneri, jer i najredovnije plaćaju račune, a negoduju što i zbog toga moraju ponovo na šalter.
"Ne mogu da se snađem uopšte i komšije kod mene, koji su stari ljudi kukaju. Ko će sada da ide dole da čeka redove", pita se jedan građanin, a mnogi misle da je sve moglo automatski i kompjuterski da obave firme koje naplaćuju struju.
Nadležni poručuju da to nalaže zakon i da ne mogu novac da prebacuju bez saglasnosti potrošača, jer struju od jula prodaje novo preduzeće. Iz EPS Snabdevanja obaveštavaju potrošače koji redovno plaćaju da je rok za popust od pet odsto ovog meseca produžen do ponedeljka, 26. avgusta.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 2
Пошаљи коментар