Читај ми!

Letnja bašta: Ono si što kupuješ

Deda Mraz postoji, samo je zaposlen u jednoj velikoj kompaniji koja proizvodi vodu i sokove. Ovom tezom otvaramo priču o velikim brendovima i onima koji su namerno ili slučajno postali neizostavan deo društvenih, kulturnih ili ideoloških zamaha tokom celog veka iza nas.

Neki su se samop(r)ozvali do kultnog statusa, neki doveli do promene u načinu života i razmišljanja, poneki su i zabrljali na tom putu ili se opravdano popeli na vrh. Mi ćemo otvoriti pozitivne i negativne strane ovog suživota sa proizvodima koji su postali glagoli, statusni simbol, ikone vremena, načina razmišljanja ili obeležje generacija.
Naš gost biće Nikola Učur, student doktorskih studija industrijskog inženjerstva na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu. Bavi se digitalnim marketingom, a polje istraživanja mu je neuromarketing, brendiranje i neurodizajn.
Pre toga, u rubrici Tek da se zna prenosimo zanimljivosti iz sveta, a pričamo i o aktuelnim i korisnim informacijama.

Emisiju vode Jelena i Kruna.

 

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи