среда, 22.01.2025, 14:06 -> 14:09
Извор: ПР текст
Biti svoj: Kampanja #potpunoja kompanije dm slavi autentičnost
U svetu gde se savršenstvo često postavlja kao standard, kompanija dm drogerie markt odlučila je da stane na stranu autentičnosti. Kampanja #potpunoja pokrenuta je sa ciljem da slavi različitost, podstakne zdrave odnose prema sebi i drugima, i da podseća da su naše nesavršenosti upravo ono što nas čini posebnima.
Ova inicijativa okuplja ljude oko ideje da u jedinstvenosti leži naša snaga, i podseća nas da izbor da budemo svoji predstavlja čin hrabrosti.
Kroz niz pažljivo osmišljenih aktivnosti, dm inspiriše pojedince da prihvate sebe upravo onakvima kakvi jesu i oslobode se pritiska nametnutih standarda lepote i uspeha.
Na prometnim gradskim lokacijama postavljena su ogledala sa natpisom #potpunoja, koja prolaznicima pružaju priliku da prepoznaju sopstvenu vrednost i autentičnost.
Kroz fotografije stvarnih ljudi koji imaju različite životne priče, dodatno se ističe snaga različitosti i lepota svakog pojedinca.
Ovo je podsetnik da su naša iskustva, izbori i izazovi ono što nas oblikuje i čini posebnim.
Kroz različite priče, kompanija dm osnažuje pojedince da budu ponosni na sebe i svoje životne puteve, a #potpunoja nosi univerzalnu poruku – svako od nas je autentičan i neponovljiv.
U društvu koje nas često oblikuje prema svojim standardima, želimo da podstaknemo ljude da prigrle svoju jedinstvenost.
Cilj kampanje je da se razbiju mitovi o savršenstvu i promovišu zdravi odnosi prema sebi i drugima, bez obzira na godine, pol ili izazove, izjavila je rukovodilac Marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija, Svetlana Jovanović Mitić, ističući da dm ostaje pokretač pozitivnih promena.
Kampanja #potpunoja nosi snažnu poruku: biti svoj u svetu punom očekivanja nije slabost, već najveća snaga.
Коментари